Futurez  Kulkukoira

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Ei taida onnistua pujottamalla ihan mitenkään.

Jakoremmin vaihto on yks niitä hommia että jos ei ole varma että osaa sen, silloin on taloudellisestikin kannattavampi pistää kättä taskuun ja käyttää korjaamolla. Jos homma ei mene putkeen, mahdollisuudet tuhansien eurojen vahinkoon ovat hyvin konkreettiset.
12
ÄH, kuulostaa melko jumppaamiselle. Johtosarjaa ei saa esim kuskin jalkatilan kautta esille? Joskus irrotettiin kaverin autosta ovi tunkkia apuna käyttäen, helpotti muistaakseni aika paljon. Mitenköhän tuon johdon sitten korjaa, uutta piuhaa pinneiltä asti? Pelkään että omat kolvaukset eivät ole kovin pitkäaikainen ratkaisu jos ne tekee samaan kohtaan mistä se on jo aiemmin murtunut.

Mennyt vähän ohi mutta katkaisin itse katkoskohdan pois ja lähemmäs oven liitintä kutistejatkolla liitos ja korin puolelta kiskoin ovitolpasta sen verran ulos että sain tehtyä liitoksen korin sisäpuolelle tulevaan johtoon. On mennyt tuolla korjauksella rapiat kaksisataa tuhatta km. Ovi itsessään on irti kun ottaa johtosarjan liittimen ja kaksi pikku pulttia jotka pitää oven saranat saranatapilla. Ja oliko se tuulihaka vielä...
13
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: Plugareiden rehellinen kulutus ja range
« Uusin viesti kirjoittanut Kuhaz 24.05.2024, 22:53:26 »
1858km takana my21 v90 t6:lla

Bensaa 44,9 litraa = 2,4 l / 100km
Sähköä 339,2kwh = 18,3kwh/100km
Regen 58,3kwh = 3,1kwh / 100km
14
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: D5 alavääntö katoaa satunnaisesti
« Uusin viesti kirjoittanut D5V50 24.05.2024, 22:22:42 »
Tietääkös joku täällä EGR:n toiminnasta että onko venttiili aina kiinni silloin kun liittimen nyppää irti?
Vai voiko tuo jäädä siihen asentoon mihin sähkömoottori on sen ajanut viimeksi virrallisena ollessaan vai pitääkö venttiilin palautusjousi venttiilin aina kiinni ja sähkömoottori vain painaa jousta vasten sitä auki?

Edit: tällä videolla näyttää ainakin juurikin tuolta jälkimmäiseltä.

https://youtube.com/shorts/ETkQbnWrMls?si=Sgaun0HNm7t71AP3
15
700, 900 & S/V90 / Vs: professional parts sweden
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika 24.05.2024, 22:15:50 »
Mua on toruttu täälläkin kun en koske noihin. Kai se on vähän tuurinkauppaa mitä saa kun ne haalii mistä halvalla saa niin toimittajat vaihtuu.
16
700, 900 & S/V90 / Vs: professional parts sweden
« Uusin viesti kirjoittanut Vollemies 24.05.2024, 21:43:42 »
Joskus muinoin ostin puslat Mononeetistä etupäähän ja ne olivat ihan skeidaa, menivät sormella painaen. Motonetti vaihtoi kyllä oitis toisen merkkisiin "heavy dyty" pusliin jotka olikin sitten ihan OK. Ellen väärin muista ovat vieläkin alla.

Tuo koko tuotemerkki on viritetty pakkausten värejä myöten pelkäksi feikiksi. En ole noita sittemmin kelpuuttanut ollenkaan.
17
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Abs -koodit
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika 24.05.2024, 21:36:01 »
Vanhalla boksilla siis toimi.
Minkä numeroinen se boksi on?
491 loppuinen ainakin vaatii softwaren asennuksen, varmaan joku muukin.
Oon enempi tapellu vanhempien mallien kanssa missä ei mitään ohjelmointeja ole.
18
Joku serbialainen kaveri, ei ollu mitään lähdettä minkä mukaan noin olis.
Ei siinä mithän, voihan se hyvinkin noin olla.
19
Saattaa olla tiukassakin

Kiitos vastauksesta. Onpa tosiaan tiukassa. Vaimo polki jarrua ja minä väänsin. Ei auennut 1/2" vääntimellä vaikka oli semmoinen yhden koon 70 cm pyörämutterin aukaisuväännin. Eipä siihen enää vartta uskaltanut jatkaa. 3/4" setistä taas loppui jatkot kesken. Taitaa olla tasan 30mm se kanta siellä. 29 ei mennyt.

Täytyy viritellä huomenna pulttipyssy tulille. Pitäisi olla 3/4" paineilmakäyttöinen perintökalleus jossakin pahna pohjilla. Eihän semmoisia normaali ihminen koskaan edes tarvitse.
20

Etuvedoissa flekti pärähtää käyntiin ykkösnopeudelle 105°C lämpötilassa.


Tuolla ainakin väitetään melko samoja lukemia: https://turbobricks.com/index.php?threads/b230ft-cooling-system.233307/
102°C hidas nopeus ja 115°C täysillä.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
Kulkukoira  Proturbo