Elekma  Autoracing

Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013

  • 86 Vastauksia
  • 23661 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pietilä

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1118
  • www.vrcf.fi
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #45 : 30.08.2013, 16:18:10 »
Kyllä asiat on aikalailla mallillaan...Petes on pää-asiassa ottanut vastaan viestejä ja ollu "pääjehuna" tässä hommassa. :)

Itse olen ainakin perjantaina tulossa emännän kans paikalle noin klo:19.00 jälkeen ku pääsee vasta 17.00 lähteen Kokkolasta.
Pietilä on ainakin tulossa osastoa kasaamaan perjantai-iltana ja toivottavasti myös Petes ja thukka  :pomo:

Ollaan vaikka koko yö sielä kuhan kaikki on valmiina lauantaiksi. Itse tuon pöydän ja tuoleja ja lippusiiman pyrin saamaan kans valmiiksi.


Itselläkin tosiaan aamuvuoroa, eli tuossa kahen jälkeen pääsis. Mutta jos menee autoa sit peseilee jne. Tulis tuohon samoihin aikoihin kans sinne?  Vai oliko Catalust:lla tai Volvo_p:llä aikatauluja monen aikaa tuolla aikoo olla?

Ja itse kans voin nuita tuoleja jokusen sinne käydä ostamaan. Mites se vrcf:n teltta, meinasko TOK tuoda sen sinne, vai haetaanko se jostain?

Poissa Catalust

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 186
  • V70 vm04 D5 @1,6bar
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #46 : 30.08.2013, 21:17:58 »
Oma tuleminen on auki ajallisesti, kun en ole suunnitellu mitään kun kenestäkään ei ole kuulunut ennen tätä. Itse olen vapaalla koko vko.n lopun niin ei sinänsä ole mikään kiire, ja ajelen iisalmen kautta, mut matkaa on kuitenkin yli 300km mulla ja alle vuoden ikänen juniori, niin ei kehtaa vanhoja hyvän liiton "matkanopueksia", ohituksineen pitää yllä  ::) "minun tiimissä on itsessää 3me autollista porukkaa, joten kyllä me jotain tuhoa ainakin saaadaan aikaa jos tarvis  ;) tarvitseeko minun ottaa mitään mattoo yms. mukaan auton alle? sanokaa te viisaammat nyt, vai riittääkö pelkkä auto? Mikä teil on visio? laturin ja 30m kelan otan mukaan, ja 12V kylmälaukun ;)
...3" RST hönkivä kiisseli... ...42,5/56 Garrett... ...600x300x76 cooleri... ...213hv noilla vakio suuttimilla sai... ...nälkä kasvaa kuitenkin syödessä... ;)

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #47 : 31.08.2013, 18:25:44 »
Nyt on kasassa teltta,pöytä,tuoleja,näyttö ja ehkä volvon lippu :)
Voihan sen maton ottaa varalta mukaan jos näyttää että sille on tarvetta.
Ja kylmälaukut ja kelat on hyvä olla aina matkassa  ;)

Nyt vain muutkin vastaavat voi infota porukkaa täälä ku mulla ei ole kaikkea infoa mitä hötsiltä ja muilta on tullut!
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa R-to

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #48 : 01.09.2013, 14:43:45 »
Näytteilleasettaja-info:

Halliin pääsee sisään perjantaina klo 14.00 ja aikaa on lauantaiaamuun klo 9.00 asti. Tuon ajan voitte käyttää osastonne rakentamiseen, emme aja teitä pois hallista kesken kaiken.

Hallissa on kaksi suurta ovea. Perimmäinen ovi on tarkoitettu osastojen rakentajille. Tästä ovesta on edestakainen liikennöinti. Etummainen ovi heti parkkipaikan edessä on näyttelyautoille tarkoitettu. Tästä ovesta pääsee vain sisään. Näin saamme joustavaksi ilmoittautumisen. Pesupaikka on myös tämän oven läheisyydessä.

Messut ovat avoinna:
lauantaina klo 10.00 – 19.00
sunnuntaina klo 11.00 – 17.00

- Näytteilleasettajille ja auton omistajille rannekkeita jaetaan 2kpl/laite periaatteella. Jos kuitenkin jostain syystä ”autokuntaasi” kuuluu useampia henkilöitä, on ranneke mahdollista ostaa 10e/hlö koko viikonloppu.

- MUISTA pitää ranneketta kädessäsi koko viikonlopun !!! Se toimii myös passina limusiiniin, ruokailuun.

- Purkaminen alkaa sunnuntaina klo 17.00 ja tavoitteenamme on, että koko halli on tyhjä klo 21.00. Ennen klo 17.00 autoja ei päästetä ulos hallista.

- Hallin harmaan betonialueen pinnoite ei kestä ilmastointiteipin käyttöä eli sitä EI SAA KÄYTTÄÄ. Jos jotain tarvitsee kiinnittää lattiaan, niin esim. kirkas
pakkausteippi on hyvä vaihtoehto. Jos havaitsemme että vääriä teippauksia on käytetty ja lattia vaurioituu on näyttelyasettaja siitä korvaus velvollinen.

- Sähköpisteitä on pitkin hallia useita. Varaudu kuitenkin 10-20 metrin roikkavetoon, jos sähköpiste ei ole aivan osastosi vieressä.

- Savukoneiden käyttö sallitaan hallissa lauantaina ja sunnuntaina messujen aukioloaikana. ETHÄN käytä savua muina aikoina, se aiheuttaa palohälytyksen, jonka maksaa hälyn aiheuttaja (1000e).

- Järjestäjällä on vastuuvakuutus tapahtuman ajaksi. Jos järjestäjä laiminlyö vastuunsa aiheuttaen jonkin vahingon tai seuraamuksen näytteilleasettajille
tai heidän omaisuudelleen, se korvataan.

- VIP Lounge on kaikkien näytteilleasettajien vapaassa käytössä. Tilassa voi rauhoittua hetkeksi messuhälinän keskellä, lisäksi siellä on tarjolla pientä
purtavaa ja juotavaa. Tila sijaitsee sisäänkäynnin läheisyydessä hallin puolella. Tilassa on käytettävissä myös WC ja suihku. Sisään pääset näytteilleasettajan rannekkeella.

- Hallissa on ruokailumahdollisuus joka päivä, myös perjantaina. Näytteilleasettajat saavat ruuan alennettuun hintaan vilauttamalla näytteilleasettajan
ranneketta kassalla. Tarjolla on viimevuotiseen tapaan seisovasta pöydästä kunnon ”kotiruokaa”.

- Limusiini liikennöi hotellin (Radisson BLU) ja hallin väliä koko viikonlopun ajan. Sen käyttö on näytteilleasettajan rannekkeen omaaville tarkoitettu, eikä
sen käytöstä peritä maksua. Pyydämme, että maltat hetken varsinkin aamuisin ja iltaisin. Autoon mahtuu vain rajallinen määrä ihmisiä ja noihin aikoihin
moni muukin on menossa kanssasi samaan suuntaan. Kuljettajan tavoittaa numerosta 0400 558 428
Limusiinin liikennöinti:
perjantaina 18.00 – 23.00
lauantaina 9.00 – 20.00
sunnuntaina 10.00 – 14.00

- Autojen soittaminen tapahtumassa. Koetetaan pitää hallin desibelitaso järjellisissä lukemissa, sillä ei ole kenenkään etu jatkuvalla syötöllä soittaa
laitteitaan niin lujaa ettei kukaan muu kuule mitään. VARSINKIN sunnuntaiaamuna, jolloin odotamme vieraaksemme paljon lapsiperheitä, on enemmän
kuin toivottavaa että pidetään volyymit matalalla. Jos haluat demoesityksiä autollesi, käy sopimassa niistä kuuluttajien kanssa. Näin kuuluttajat voivat
varoittaa messuvieraita ennen ”desibelitulvaa”.
TÄSTÄ AIHEESTA HALUAMME PAINOTTAA ! Tänä vuonna kaikki soittavat radioitaan kohtuullisella volyymilla, joka vuosi hötsi kävijämäärät ovat
laskeneet ja suurin valitusten aihe on ollut liian kova meteli, jos kävijämäärä yhä laskee, ei hötsiä voida enää järjestää, JOTEN toivomme teiltä kaikilta
osallistumista siihen ettemme aja turhaan näyttelyn ”maksajia” pois hallista, tätä varten olemme suunnitelleet niin sanotut ”BOOM-moments” voitte sopia
tapahtuman juontajan Simi-Samin kanssa kellon lyömän jolloin voitte muutaman minuutin ajan esitellä radionne toisto vahvuuksia, kuuluttaja kuuluttaa
erikseen missä milloinkin tapahtuu ja minkälaiset vehkeet on asialla, näin ”varoitamme” messuvieraita ”desibelitulvasta” ja saamme samalle kiinnostuneet
siirtymään juuri oikean laitteen luo, aikojen varauksista löydät lisätietoa VIP teltasta. TOIVOMME syvästi että ymmärrätte miksi tämä aihe on koko
näyttelylle erityisen tärkeä.

- Omien alkoholijuomien nauttiminen hallissa on kiellettyä

- HTS-iltabileet pidetään virallisen HTS-hotellin TOIVO-ravintolassa (Radisson BLU). Tapahtumaan on vapaa pääsy näytteilleasettaja rannekkeella, Klo
22 – 04, ei hotellin asukkaille narikkamaksu.

- Autojen laturit ja sekä muut osastojen sähkölaitteet on kytkettävä pois yöksi. Irrota myös akunkenkä ja jätä avaimet auton virtalukkoon yöksi (paloturvallisuusasetus).

- Ymmärräthän että kyseessä suljettu tila, näin ollen kaikkein polttomoottorilaitteiden käyttäminen on hallissa kiellettyä.

- Kiiltopiste voi pestä ja vahata auton puolestasi, 15e pesu, 50e vahaus, lisätiedot ja varaukset 040 350 2919, palvelun löydät normaalin
pesupaikan vierestä.

Paikalla TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9000
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #49 : 01.09.2013, 15:30:09 »
Ja itse kans voin nuita tuoleja jokusen sinne käydä ostamaan. Mites se vrcf:n teltta, meinasko TOK tuoda sen sinne, vai haetaanko se jostain?

Teltan ja muut kamat (myytävää, pöytää, tuolia) voin tuoda suoraan Ouluhallille. Ilmoitelkaa milloin olis sopiva hetki.

Tuoleja pari kpl plus pöytä löytyy meiltäkin, ei tarvi ostaa pelkästään tätä varten.

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #50 : 01.09.2013, 17:31:38 »
ISO KIITOS R-tolle infosta!  P>
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa petes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 592
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #51 : 01.09.2013, 18:41:30 »
Tervehdys!

Heti alussa pahoittelut siitä etten ole päässyt vastailemaan niin yv:tä lähettäneille kuin tääläkin viestiä laittaneille työkiireiden ja tietokone ropleemien ohessa.

Eli nyt on suuri ? merkki miten/milloon minä ouluun perjantaina pääsen jos pääsen sillä vaikka omistankin 2 volvoa kummallakaan ei voi ouluun ajaa :nohnoh

Ja jos nyt käy niin p***a homma etten nyt pääsekkään perjantaina paikalle niin lauantaiksi on kyyti olemassa että tämä homma varmistuu varmasti ennen loppuviikkoa.


/P
-360 R-sport turbo -86
-V70 R-Desing D3 -13
-240 Turbo -88

Poissa Catalust

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 186
  • V70 vm04 D5 @1,6bar
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #52 : 02.09.2013, 00:06:47 »
ovipahvien hartsi alkoi juuri kuivumaan... ...voi tulla kiireinen viikko...  :buck2:
...3" RST hönkivä kiisseli... ...42,5/56 Garrett... ...600x300x76 cooleri... ...213hv noilla vakio suuttimilla sai... ...nälkä kasvaa kuitenkin syödessä... ;)

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #53 : 02.09.2013, 05:17:45 »
Kiire tulee aina vaikka kuinka yrittää tehä kaikki ajallaan  :D

Otathan Catalust nyt sen roikan ja jääkaapin ainaki mukkaan... ::)
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #54 : 02.09.2013, 10:31:12 »
Minä en pääse tapahtumaan, mutta iso Volvolippu lähtee NepandeR:in matkaan.
Muistakaa ottaa paljon kuvia  ELK
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Paikalla TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9000
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #55 : 05.09.2013, 22:08:02 »
Itselläkin tosiaan aamuvuoroa, eli tuossa kahen jälkeen pääsis. Mutta jos menee autoa sit peseilee jne. Tulis tuohon samoihin aikoihin kans sinne?  Vai oliko Catalust:lla tai Volvo_p:llä aikatauluja monen aikaa tuolla aikoo olla?

Ja itse kans voin nuita tuoleja jokusen sinne käydä ostamaan. Mites se vrcf:n teltta, meinasko TOK tuoda sen sinne, vai haetaanko se jostain?

Mihinkäs aikaan mennään osastoa tekemään?

Mulla alkaa miitti 14:30 toisella puolen kaupunkia, mutta se ei kestä kauaa ja sen jälkeen olis mulla paremmin aikaa. SH voi tarvittaessa tuoda kamat heti kahden jälkeen.

Poissa Pietilä

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1118
  • www.vrcf.fi
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #56 : 05.09.2013, 22:23:08 »
Mihinkäs aikaan mennään osastoa tekemään?

Mulla alkaa miitti 14:30 toisella puolen kaupunkia, mutta se ei kestä kauaa ja sen jälkeen olis mulla paremmin aikaa. SH voi tarvittaessa tuoda kamat heti kahden jälkeen.

Itse tosiaan huomenna ois vielä tuolloin iltapäivästä tarkoitus pestä ja vahailla auto ja pestä sisältä. Eli voi olla, että venyy väkisin.

Nepanderilla meni päälle 19.00? Volvo_p aiko lähtä aamulla ajeleen, mutta matkaa reilu 500km? Catalust osaako vielä aikoja sanoa? 

Meneekö se TOK:lle liian myöhäseksi jos tuolloin vasta 16-18 jälkeen sinne menis  rakenteleen? Tietenkin jos Catalust ja volvo_p on aikasemmin, niiin sillon taijan karata jos pystyn niin aikasemmin itsekki peseen/vahaan auton.

Paikalla TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9000
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #57 : 05.09.2013, 22:29:06 »
Meneekö se TOK:lle liian myöhäseksi jos tuolloin vasta 16-18 jälkeen sinne menis  rakenteleen?

Klo 18 mielellään poistun paikalta kun 18:30 alkaa peli siinä viereisessä hallissa.

Muuten tuo 16-18 haarukka passaa aivan loistavasti. Teltan pystytyshän on parin minuutin homma.

Poissa Pietilä

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1118
  • www.vrcf.fi
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #58 : 05.09.2013, 22:36:53 »
Klo 18 mielellään poistun paikalta kun 18:30 alkaa peli siinä viereisessä hallissa.

Muuten tuo 16-18 haarukka passaa aivan loistavasti. Teltan pystytyshän on parin minuutin homma.

Joo no itse voisin siis tähdätä maksimissaan siihen 17.00 jos menis. Pitäskö se YV:llä vaihtaa numeroita, vai ilmotellaanko tässä huomenna vai mitenkä?

Paikalla TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9000
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: Haetaan autoja hifi ja tuning showiin ouluun 7-8.9.2013
« Vastaus #59 : 05.09.2013, 23:12:50 »
Joo no itse voisin siis tähdätä maksimissaan siihen 17.00 jos menis. Pitäskö se YV:llä vaihtaa numeroita, vai ilmotellaanko tässä huomenna vai mitenkä?

Molempi parempi  :)  Jos tännekin huutelee niin toisetkin tietää, mutta suora kontakti myös hyvä olla.

 

Autoracing  KL-varaosat