0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jos kaasua antamalla lähtee paremmin käyntiin niin silloin lisäilmaluistin crank duty:ä isommaksi.
Minulla on 1.8T aeb audin puolat, joissa on 3 pinniä. Jos katson pinnejä ja tulppa sojoittaa alaspäin niin mitä mihinkin pinniin kytketään? Yhteen pinniin on tultava megalta yksi piuha.Netti on väärällää 4 pinnisen ohjeita, mutta 3 ei näköjään.
Eikös msextran manuaalissa ollu ohjetta, muistelisin? Eihän ne tarvii sytkävahvistinta erikseen?
Eli kyse ei ois et sais liikaa/liian vähän polttoainetta? Muistaakseni kokeilin isontaa tk venttiiliä mut en vissiin tarpeeksi. Kun ei tiedä onko nuo säädöt oikein siellä päinkään, ainakaan tulpat ei ole vielä kastunu. Kokeillaan ens kerralla säätää sitä sit isommalle.
4 pinnisen ohjeen löysin. Tilasin tuon ecun protopartsilta "vag" modilla, eli saa kytkeä megalta lähtevät piuhat suoraan noihin puoliin.
Viinaa saa syöttää aika raalla kädellä kylmäkäynnistyksessä. Eli ei muutakuin lisää soppaa vaan jos ei tulpat kastu.
En tiedä auttaako mitään?http://easyautodiagnostics.com/vw/1.8L/icm-and-ignition-coil-tests-1
Onko nyt tehty "modi" nimenomaan noille puolille (ei pääteastetta), vai yleisesti käytetyille VAG-puolille (pääteasteelliset)?
Eikö AEB puolissa ole pääteastetta itsessään?
En osaa AEB:stä sanoa, mutta kolmepinnisellä liittimellä on todennäköisesti ilman (niinkuin tuon linkin tapauksessa).Yleensäkin jos/kun johonkin osaan liittyvää asiaa kysyy, olisi suotavaa laittaa kalikassa mahdollisesti oleva osanumero tietona.
Entä jos erillisen päätesteen hommaat lisäks?
Tekeekö ms1 v2.2 enää nykypäivänä mitään? Pari kysymystä jotka mietityttää. Saako sytytykselle kierrostiedon lh2.4 vauhtipyörältä orkkis anturilla? Mites, onnistuuko launch controllin lisääminen modina tuohon kun sitä ei vakiona ole boxissa.
Tekeekö ms1 v2.2 enää nykypäivänä mitään?