Ongelmana olisi kierroslukutiedon häviäminen kun kone on vielä kylmä. Kierroslukutieto tulee startatessa muutaman sekunnin viiveellä ja auto käynnistyy kyllä, mutta sammuu muutaman sekunnin kuluttua, myös ledit 17 ja 19 sammuvat jotka tomivat sytytyslähtönä. Autoa joutuu käynnistelemään monta kertaa kunnes moottorinlämpö nousee n. 50 asteeseen niin vikaa ei enää tule.
Käyntilämpöisenä kierrosluku tulee startatessa heti ja kone käy pätkimättä ylös asti.
Kokoonpano:
-triggeri 6-1 kampiakselilla, Honeywell 1gt anturilla
-hukkakipinäpuola erillisellä päätteellä
-em. kytkennät tehty finsquirt sivujen esimerkin mukaan
http://www.finsquirt.net/forum/viewtopic.php?t=2167Onko raadilla ollut ongelmia hall- anturin kanssa, vai onko tuo 6-1 pyörä liian harva tai rako liian suuri hampaan ja anturin välissä, pienenee kun moottori lämpenee?