Elikkäs joo, 850 tdi d5252t moottorilla. Käynnistyy tosi huonosti kylmänä, eikä oikein lämpösenäkään mikään paras. Muistaakseni ostaessa lähti käyntiin ihan hyvin, mutta sittemmin tehty kansiremonttia sun muuta.
Hehkut on uudet, vanhoista oli 4/5 pimeenä. Näistä oli vähä apua, mut ei sillä silti juhlita. Tehtiin lämpöanturille ohituskytkin, eli "pakkohehku" jolla saa hehkutettua täydet 10sec tmvs mitä se antaa hehkuttaa. Hehkuttaa myös oikeesti, eikä vaan valo pala. Lämpöanturin antama data on myös ihan loogista, eli luulis senkin olevan ok.
Jakopää ja pumpun remmit uudet. Jakopään puolesta jako oikein. Pumpun ajotusta säädetty käsikopelolla, sekä säädetty volfcr kanssa "oikein". Tolleen "oikein" säädettynä erittäin huono käynnistymään siltikin. Pumpun johtosarjan väliin on tehty liittimillä adapteri missä on evrymodi, ja se vaikuttaa käynnistymiseen erittäin paljo. Jos evry on pois päältä, tai ottaa kokonaan pois pumpun liittimen välistä (eli siis niinkun auto on vakiona) niin ei lähe ollenkaan käyntiin, tai vielä huonommin
Polttoainejärjestelmässä ei näkyvästi ilmaa, ja suodatinkin uusi. Osan polttoaineletkuista, sekä sen suodattimen päällä olevan muovisen valkosen paluulinjan? väliin tulivan palikan uusin. Suuttimien paluuletkut kans kaikki uusia. Dieselikin vaihtunu eli ei oo huonoa ainettakaan.
Ei anna mitään vikakoodeja, eikä pala vikavalokaan (poislukien tolla lämpöanturin ohituksella käynnistäessä) Moottori tuntuis toimivan hyvin kunhan vaan saa käyntiin.
Pumpun/moottorin johtasarjaa kattelin läpi, ei näkyvästi mitään vikaa. Show mielessä kontakti kliineriä tarjosin liittimiin. Käynnissäkin ollessa heiluttelin ja vääntelin johtoja mutta ei ollu mitään vaikutusta käyntiin tai muuhun.
Mitähän siihen vielä keksis kokeilla?
Syöttöpumppu hyytyny?