KL-varaosat  Race.fi

V50 T5 AWD kulmavaihde ja booriholkki

  • 1 Vastauksia
  • 843 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ville437

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
V50 T5 AWD kulmavaihde ja booriholkki
« : 24.03.2022, 13:17:48 »
Auto oli tuossa kytkimen vaihdossa ja korjaamo sanoi että tuo kulmavaihteen holkki on todella ruosteessa. Ok tämä ei ole yllätys että tuo holkki vaatii korjaamista mutta miksi korjaamo alkoi puhumaan koko etuperän uusimisesta???

Neliveto siis toimii ihan mallikkaasti joten booriholkki ei ole päässyt pyörähtämään.

Tuossa kohtaa ymmärtäisin että ihan uudella holkkisarjalla pärjäisi korjauksessa. Voiko todella olla etuperä uusinnan tarpeessa?


Tämä on vähän ex-tempore ostettu vuoden 2005 V50 T5 AWD manuaali eikä nelivetojen tekniikasta ole oikein mitään kokemusta kuin mitä on palstoilta lukenut...

Muoks.
kyseessä kulmvaihde, ei etuperä.
sanoivat ettei ole pyörähtänyt mutta on päässyt liikkumaan ja mujannut booreja, sillä hilkulla ettei neliveto katoa..?
« Viimeksi muokattu: 24.03.2022, 13:33:08 kirjoittanut ville437 »

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7597
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: V50 T5 AWD kulmavaihde ja booriholkki
« Vastaus #1 : 24.03.2022, 14:08:54 »
Kun kulmavaihteen boori on kulunut tai booriholkki pyörähtänyt tyhjää, ei kulmavaihdetta tarvitse vaihtaa vaan kunnostuttaa sen. Halvin vaihtoehto on purkaa ja laittaa akselinpätkä boorinvaihtoon.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

 

RallyBaron  Samppasport