Autoracing  KL-varaosat

Volvo XC70 -13, uusi vaihdelaatikko(?) kun vetoakseli ei irtoa

  • 0 Vastauksia
  • 460 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kkvi

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Terve,

Reipas pari kuukautta on nyt painittu tuon ongelman kanssa, kun vasenta vetoakselia ei saada irtoamaan. Auto ollut kahdella eri pajalla, ensimmäinen korjaamo alkoi ehdotella uutta vaihdelaatikkoa kun vetoakseli ei alkanut löysäämään. Vaihdoin auton toiselle pajalle, jossa oli jo aiemmin tapeltu näiden kanssa hyvällä menestyksellä. Tiukassa tuntuu olevan edelleen ja liukuvasarat pettää ennen kuin vetoakselin "sokka".

Lieneekö tuo tekemätön paikka, uutta käytettyä vaihdelaatikkoa muutaman kympin stefan takia? Tosiaan renkaan vaihdon yhteydessä huomasin, että stefa vuotaa.

Sitten laatikkopuolelle, eli auton moottorikoodi D5244T17.
Passaako tähän laatikot, jotka ovat moottorikoodilla esim. D5244T4 tai D5244T15. Eli onko tuolla loppuosalla Txx merkitystä?

Potilaana tosiaan; VOLVO XC70 (III) AWD D4 2.4, polestar, vm. -13. Automaattilaatikolla.
VIN: YV1BZ8756D1148368


Edullisia laatikoita voi tarjota.
Lieneekö tuommoisella toimivalla n. 380 tkm ajetulla laatikolla, jossa vetari jumissa mitään arvoa tai tarvetta kenellään?


-KKvi
XC70 D4 Polestar -13

 

Samppasport  Futurez