Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: make1993 - 07.01.2011, 18:40:25
-
autoni on mallia 88 ja en nyt ole sitten varma onko b280 vai b28 . entä f tai e . luulisin että on e eli mekaaninen ruisku.
Autoon tulee jäähdytysjärjestelmään tulee painetta niin ettei letkuja saa painettua kasaan,on kai normaalia ? ei kupli paisarissa eikä korkki falskaa.lämmöt ok.
-volvomake
-
Jäähdytysjärjestelmähän on ylipaineistettu, siksi lämpöjen kestää nousta yli sadan asteen kiehumispisteen.
-
Kone on B280, ja käytännössä varmasti se on F, vakoilepas onko autossa kattia? Sähköruiskulla se on jokatapauksessa, tuo 280E on sähköruiskullinen versio ei-vähäpäästöisestä moottorista, eli paremmat kannet, kaiketi eri nokat ja ei kattia.