Proturbo  Autodiagnoosi

760 b280 tod.näk

  • 2 Vastauksia
  • 1828 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa make1993

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 131
  • www.vrcf.fi
760 b280 tod.näk
« : 07.01.2011, 18:40:25 »
autoni on mallia 88 ja en nyt ole sitten varma onko b280 vai b28 . entä f tai e . luulisin että on e eli mekaaninen ruisku.
Autoon tulee jäähdytysjärjestelmään tulee painetta niin ettei letkuja saa painettua kasaan,on kai normaalia ? ei kupli paisarissa eikä korkki falskaa.lämmöt ok.

-volvomake

Poissa TapioR

  • Aamun virkuhko
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1918
  • S60 T6 AWD -11
Vs: 760 b280 tod.näk
« Vastaus #1 : 07.01.2011, 19:07:19 »
Jäähdytysjärjestelmähän on ylipaineistettu, siksi lämpöjen kestää nousta yli sadan asteen kiehumispisteen.
460 1.7 SE -92 ->S40 1.8 -96 ->S40 2.0T -03  ->S60 2.4 T5 -07 ->S60 3.0 T6 A AWD Summum -11 , Honda Goldwing 1500 -90 Kemi

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 b280 tod.näk
« Vastaus #2 : 07.01.2011, 19:36:58 »
Kone on B280, ja käytännössä varmasti se on F, vakoilepas onko autossa kattia? Sähköruiskulla se on jokatapauksessa, tuo 280E on sähköruiskullinen versio ei-vähäpäästöisestä moottorista, eli paremmat kannet, kaiketi eri nokat ja ei kattia.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

Autoracing  KL-varaosat