Onpa näköjään iskenyt toiseen 940 tuollainen vaiva, että tyhjäkäynti jää korkealle moottori lämpöisenä. Käynnistettäessä tyhjäkäynti on siellä 1000rpm korvilla, mutta kun auton ajaa lämpöiseksi, niin tyhjäkäynti ei tahdo laskea alas, vaan jää 1500-1600 rpm paikkeille. Nuo kierrosluvut katsottu vain kierroslukumittarista, ei siis millään tarkemmalla mittarilla.
Samalla on tullut myös toisenlainen ongelma "puolilämmintä" konetta käynnistettäessä, on tullut tavaksi, että moottoria saa starttata kolmekertaa peräkkäin ennenkuin jää käyntiin. Eli motori kyllä lähtee käyntiin, mutta sammuu lähes välittömästi. Tätä sitten kolmekertaa tehden moottorin saa jäämään käyntiin.
Onko noilla kahdella ongelmalla vaikutuksia toisiinsa?