Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: TontsaT4 - 20.09.2011, 20:37:28
-
Vaihdettu:
Tulpat
lambdaT
nokka-akselinasento tunnistin
Kampiakselinasento tunnistin
Tyhjäkäyntimoottori putsattu.
Ei pysy käynnissä alle 1000rpm.
Vikakoodin antaa "Kampiakselin asentotunnistimen virtapiiri häiriö"
Johdot ja liittimet ehjiä ja putsattuja.
Vinkkejä??
-
kovilla kierroksilla pelaa hyvin? ja puolat ei halki.
-
Puolat olivat silmämääräisesti ehjät kun tulpat vaihdoin.
Heti kun on kierrokset yli 1000rpm niin pelaa normaalisti.