Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: JS88 - 18.07.2018, 14:04:01
-
Onko kukaan asennellut irroitettavaa koukkua kakkoskopan kasikymppiin / 2007 alkavaan V70 koriin? Onko näihin identtiset koukut vai rakenteessa eroa v70 ja S80 välillä koukun suhteen?
Lisäksi tarvinnee sähkösarjan, jos ilman koodailuja haluaa päästä, niin onko releyttäminen ainut vaihtoehto? Muuten "orginaalien" piuhojen kanssa vaatinee koodauksen koukulle sinisellä?
-
Onko kukaan asennellut irroitettavaa koukkua kakkoskopan kasikymppiin / 2007 alkavaan V70 koriin? Onko näihin identtiset koukut vai rakenteessa eroa v70 ja S80 välillä koukun suhteen?
Lisäksi tarvinnee sähkösarjan, jos ilman koodailuja haluaa päästä, niin onko releyttäminen ainut vaihtoehto? Muuten "orginaalien" piuhojen kanssa vaatinee koodauksen koukulle sinisellä?
Laitoin Bosalin sarjan vm. -12 V70:een. Tarvikejohtosarja toimii ilman käyntiä sinisellä, mutta alkuperäinen purkki ei toimi. Ei tarvikkeissa ole yhtä paljon ominaisuuksia, mutta valot sentään palavat heti.
-
Laitoin Bosalin sarjan vm. -12 V70:een. Tarvikejohtosarja toimii ilman käyntiä sinisellä, mutta alkuperäinen purkki ei toimi. Ei tarvikkeissa ole yhtä paljon ominaisuuksia, mutta valot sentään palavat heti.
Oliko irroitettava? Itseä kiinnostaisi että millä valmistajalla koukku irrotettuna ei jäisi mitään näkyviin..:)
-
Oliko irroitettava? Itseä kiinnostaisi että millä valmistajalla koukku irrotettuna ei jäisi mitään näkyviin..:)
Oli kiinteä, eli hyvin näkyi.
Nyt tuossa V90:ssä on puoliautomaattinen koukku, joka taittuu nätisti piiloon. Sellaista ei tietääkseni ole ollut saatavilla V70 / S80 malleihin.
-
Muuten "orginaalien" piuhojen kanssa vaatinee koodauksen koukulle sinisellä?
Kyllä vaatii. Ei sitä koodausta kannata pelätä. Minulla maksoi koodaus 65 euroa ja aikaa meni vartti.