Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Volvomiäs69 - 03.08.2018, 22:48:56
-
Noniin. Olisi siis tarkoitus vaihtaa ei-vähäpäästöiseen 740 volvoon vm.88 b200k-koneen tilalle joku 2.3 litrainen, esim.b230k. Millainen homma on kyseessä, voiko vaan pudottaa paikalleen vai joutuuko muokkaamaan jotain? Vaihteisto on m47. Ja mitenkäs muutoskatsastaminen, tarviiko jarruja tms päivitellä?
-
Vanha irti, uus tilalle. Ja mitä muutos katsastukseen niin ketään eea kiinnosta onko se b200k vai b230k alustaki taitaa olla sama molemmissa jarruja myöten.
-
Vanha irti, uus tilalle. Ja mitä muutos katsastukseen niin ketään eea kiinnosta onko se b200k vai b230k alustaki taitaa olla sama molemmissa jarruja myöten.
No tämä. Alusta on näissä vaparinuhapumpuissa yhteneväinen, vuosimallikohtaisia eroja on.
-
Ja jos sitä uutta kellaria ei ihan blingbling-hinkkaa ei se inssi varmaan osaa arvata edes että 3dl on isku kasvanut :D
Samaten se suorituskyky ei niin expodentaalisesti kasva että tarttis sen takia alustaa/jarruja vaihdella, oman halun puolestahan niitä voi ja on suotavaakin päivittää ;)
-
Noniin, hyvä tietää. Onko muuten mekaaninen ruisku millään tavalla järkevä verrattuna tohon kaasariin, eli vaikuttaako bensankulutukseen/tehoihin positiivisesti vai kielteisesti? Kun sähköistä en tajua mitään niin en välttämättä heti lähtisi sähköruiskua laittamaan, jos en sitä kovin yksinkertaiseksi totea.