Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 440 / 460 / 480 => Aiheen aloitti: Juniku - 23.09.2011, 10:13:25
-
Eli B20F koneen perästä pakosarja ratkeilee halki, kakkoselta on koko kierros auki ja ykköseltäkin jo puolet.
Tässä -95 B20F laitoksessa pakosarja on mallia 4-2-1 eli konehuoneen puolella on liitos jossa menee kahtena putkena kunnes juuri ennen kattia yhdistyy yhdeksi, mielellään en tuota 2:n putken liitospakettia ala purkamaan vaan hankkisin koko pakosarjan tuonne katille asti jostain romuautosta.
Sopiiko B16F, B18F koneiden pakosarjat tähän vai onko hankittava juurikin B20F:n pakosarja?
-
niitä on tasan kahta mallia valu ja pelti ja sinä tarviit peltisen... 1.8 on yleisimmin valulla mutta kuten monesti mainittu se kumpisarja löytyy koneesta on ihan puhdasta arpapeliä...
-
Vain kahta erilaista ???
Eli valurautainen on tuo yksilähtöinen, peltisatsi kaksilähtöinen mutta sitä on myös B16F ja B18F koneissa?
Laipantiiviste VolvoRenu-1,7 14-0166 1,7-Kaasutin Pakosarja-etuputki (rengas) [1987 - 1996] 5.50 €
Laipantiiv Volvo 400 1.7i 14-0186 1,7-i Pakosarja-etuputki (ei Kat) [1987 - 1996] 4.90 €
Laipantiiviste VolvoRenu-1,7 14-0166 1,6iKat/1,8iKat Pakosarja-etuputki (yksilähtöinen) [1987 - 1996] 5.50 €
Laipantiiviste Volvo-2,0 400sr 14-0235 2,0iKat Pakosarja-etuputki (tasotiiviste, kaksilähtöinen) [1987 - 1996] 5.90 €
-
jep noin juur noin... onnistumis prosentti on suurempi kun etsit noita monipisteruiskuja eli 1.6, 1.7 ja 2.0 koneisia
-
jep noin juur noin... onnistumis prosentti on suurempi kun etsit noita monipisteruiskuja eli 1.6, 1.7 ja 2.0 koneisia
voi olla mahdollista kun omalle kohdalle osuneet monipisteruiskut, eli B16F ja tuo B20F on molemmat olleet peltisarjoilla...
ainoastaan tuossa irrallaan olevassa B18K koneessa on valusarja...