Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: nahis - 23.09.2011, 11:21:14
-
Muistan lukeneeni foorumilta joskus aikanaan että toi 185hp täydellinen kytkin menis 163hp:n tilalle.
itellä rupeaa toi kaksoismassa raklattamaan aika huolella ja vitosella kun kiihdyttää niin rupeaa resonoimaan aika kivasti.
Nyt sitte osaavilta tarttis faktaa noista kytkimistä ja varsinkin siitä että kuinka ton vahvemman koneen kytkimen saa tohon 163hp koneeseen.
Englannista saa suht edullisesti noita paketteja ja oon kahen vaiheilla että kumman ostan.
Auto on 2004 v70 d5 ja manuaaliaskilla ja juuri lastutettu.
Kiitos etukäteen vastauksista.:)
-
ei käy suoraan, täytyy hitsata ajoitus merkit vautipyörässä eri paikkaan.
-
Suurikin projekti?
-
muutaman minuutin kuulemma vie. itse en ole tehnyt, tuli tiedusteltua kun keväällä meinasin tehdä saman muutoksen mitä sinä nyt pohdit. ajan rahan ja hitsaus koneen puuttumisen vuoksi päädyin siihen mikä käy suoraan.
mainittakoon, neuvot olen kysynyt valonviejä nimimerkiltä.
-
Onko kukaan tehnyt moista operaatiota? Saako ton 163hp kaksoismassan tilalle mitään vahvempaa mikä kävisi suoraan? Ja onko nuo 185hp kaksoismassa yhtä onneton kuin näissä vanhemmissa? Itselläkin hiukan rupeaa kaksoismassa jo itsestään ilmoittelemaan auton ollessa kylmä, mutta eipä onneksi muuten mitään ongelmaa...vielä :P