Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: jjoonas_98 - 11.09.2018, 09:04:17

Otsikko: volvo 240 kylmäkäynnistys ongelma jälkeenpäin asennettu ruisku.
Kirjoitti: jjoonas_98 - 11.09.2018, 09:04:17
elikkäs ongelmana on kylmäkäynnistys! ruisku laitettu itse jälkeen päin ja lämpöanturille ei mene kuin yksi johto ja lämpömittarikaan ei toimi. miten löytäisin oikeat johdot?  sähkökaavioita tutkinut mutta näyttää aika sekaisilta omaan silmiin ja joitain johtoja vedetty itse joten liittimet ja värit on muuttuneet  :o
(https://thumb.ibb.co/bAi49p/20180901_182610.jpg) (https://ibb.co/bAi49p)
Otsikko: Vs: VOLVO 240 JÄLKEENPÄIN RUISKU ASENNETTU ONGELMA!
Kirjoitti: Lays - 11.09.2018, 10:12:46
1-syl. imukanavan alla on 1-napanen mittariston anturi ja siellä taaempana, olikohan 3-syl. imukanavan alla, on 2-napanen anturi, josta menee sytkän ohjainlaitteelle toinen johto ja toinen menee ruiskun ohjainlaitteelle.

Näin siis menee ainakin B230F LH2.4
Otsikko: Vs: VOLVO 240 JÄLKEENPÄIN RUISKU ASENNETTU ONGELMA!
Kirjoitti: Panssarivaunu - 11.09.2018, 10:27:35

Olikos tuo hippimallin ruisku vai äijäruutta
Otsikko: Vs: VOLVO 240 JÄLKEENPÄIN RUISKU ASENNETTU ONGELMA!
Kirjoitti: jjoonas_98 - 11.09.2018, 10:49:45
luulisin että lh 2.4? mutta vika diagnosiikka boksia ei ole missään? laajakaista lamda ja seosmittari on ja seokset on hyvät. pitäiskö bensa pumpun surrata virrat päälle laittaessa jos pitää  niin tankissa oleva vai auton pohjan alla. nyt ei surise kumpikaan mutta vetoja on. auto myös jälkeenpäin turbotettu. ja imusarjan alla ei näkynyt kuin 1kpl anturi 3 pytyn imukanavan alla  ja se oli 2 napainen mutta siihen menee vain yksi johto.