Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: jjoonas_98 - 11.09.2018, 09:04:17
-
elikkäs ongelmana on kylmäkäynnistys! ruisku laitettu itse jälkeen päin ja lämpöanturille ei mene kuin yksi johto ja lämpömittarikaan ei toimi. miten löytäisin oikeat johdot? sähkökaavioita tutkinut mutta näyttää aika sekaisilta omaan silmiin ja joitain johtoja vedetty itse joten liittimet ja värit on muuttuneet :o
(https://thumb.ibb.co/bAi49p/20180901_182610.jpg) (https://ibb.co/bAi49p)
-
1-syl. imukanavan alla on 1-napanen mittariston anturi ja siellä taaempana, olikohan 3-syl. imukanavan alla, on 2-napanen anturi, josta menee sytkän ohjainlaitteelle toinen johto ja toinen menee ruiskun ohjainlaitteelle.
Näin siis menee ainakin B230F LH2.4
-
Olikos tuo hippimallin ruisku vai äijäruutta
-
luulisin että lh 2.4? mutta vika diagnosiikka boksia ei ole missään? laajakaista lamda ja seosmittari on ja seokset on hyvät. pitäiskö bensa pumpun surrata virrat päälle laittaessa jos pitää niin tankissa oleva vai auton pohjan alla. nyt ei surise kumpikaan mutta vetoja on. auto myös jälkeenpäin turbotettu. ja imusarjan alla ei näkynyt kuin 1kpl anturi 3 pytyn imukanavan alla ja se oli 2 napainen mutta siihen menee vain yksi johto.