Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: Jopas_Jotakin - 07.10.2018, 14:19:48
-
Mikä peräruuvi 1980 244 d6:sessa?
Niin, tuossa onkin se olennainen, kun mulla on ollu vaan niitä dl malleja 4.1 peräruuvilla, niin olis mukava löytää jostain 3.73nen, (oliko tuommosta edes) joka on vissiin harvin mitä 1030 akseli nielee, 1031seenhän saa 3.30:kin.
-
Mikä peräruuvi 1980 244 d6:sessa?
Niin, tuossa onkin se olennainen, kun mulla on ollu vaan niitä dl malleja 4.1 peräruuvilla, niin olis mukava löytää jostain 3.73nen, (oliko tuommosta edes) joka on vissiin harvin mitä 1030 akseli nielee, 1031seenhän saa 3.30:kin.
Ei kukaan tohon osaa suoraan vastata, jos tarraa ei löydy, joudut laskemaan renkaan/kardaanin välisen suhteen tai avaamaan kopan
-
Jostain tuon ikäluokan D6:sta löysin joskus 1031 perän 3,54 välityksellä, mutta kuten Chall sanoi, niin siellä voi olla melkein mitä vaan.
-
Ei kukaan tohon osaa suoraan vastata, jos tarraa ei löydy, joudut laskemaan renkaan/kardaanin välisen suhteen tai avaamaan kopan
Mistä kohden tuo tarra oikein sijaitsee, näkeekö sinne ihan vain auton alle ryömimällä, vai onko se jossain tasauspyöristön päällä eikä sitä näe ku peilillä. 8)
-
Mulla oli ysin perässä siinä akseliputkessa, periaattessa takaa pääs näkemään kun hinkkas vaan sen esiin.
Hyvinkin suurella todennäköisyydellä siitä tarrasta ei ole kuin haju jäljellä...
-
Mulla oli ysin perässä siinä akseliputkessa, periaattessa takaa pääs näkemään kun hinkkas vaan sen esiin.
Hyvinkin suurella todennäköisyydellä siitä tarrasta ei ole kuin haju jäljellä...
Muistaakseni vasen akseliputki perästä katsottuna ja tarra suoraan taaksepäin