Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Keskustelua Volvoista => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: Kaldonia1 - 16.11.2018, 07:55:41
-
Löysin hetki sitten netistä perilliselle mielenkiintoisen vaihtoehdon.
Tällainen Volvo on myynnissä: https://www.nettiauto.com/volvo/v70/10069674
Onko kyseinen 2-litrainen bensakone yleinen V70 moottorina? Olen luullut, että lähes kaikki V70:n koneet ovat 2,5-litraisia.
Sattuuko mainittu Volvo olemaan kenellekään tuttu? Vaikuttaa aika siistiltä peliltä.
-
Löysin hetki sitten netistä perilliselle mielenkiintoisen vaihtoehdon.
Tällainen Volvo on myynnissä: https://www.nettiauto.com/volvo/v70/10069674
Onko kyseinen 2-litrainen bensakone yleinen V70 moottorina? Olen luullut, että lähes kaikki V70:n koneet ovat 2,5-litraisia.
Sattuuko mainittu Volvo olemaan kenellekään tuttu? Vaikuttaa aika siistiltä peliltä.
Suomessa ei ole saanut ostettua tuolla koneella. Ainakin esim Italiassa on myyty noita, sieltä on ilmeisesti tuokin uitettu.
Kyseessä on 5 sylinterinen moottori, mutta iskutilavuus on vain pienempi. En osaa sanoa onko moottorin ohjauksessa tai sähköissä jotain eroa.
Aika pieni hevosvoimainen tuo on, mutta käyttöautona toimii varmasti ihan hyvin.
-
Suomessa ei ole saanut ostettua tuolla koneella. Ainakin esim Italiassa on myyty noita, sieltä on ilmeisesti tuokin uitettu.
Kyseessä on 5 sylinterinen moottori, mutta iskutilavuus on vain pienempi. En osaa sanoa onko moottorin ohjauksessa tai sähköissä jotain eroa.
Aika pieni hevosvoimainen tuo on, mutta käyttöautona toimii varmasti ihan hyvin.
suomeen 1998 mallina vaparina tuotiin noita. Turbot taas on italian tuontia
-
Suomessa ei ole saanut ostettua tuolla koneella. Ainakin esim Italiassa on myyty noita, sieltä on ilmeisesti tuokin uitettu.
Kyseessä on 5 sylinterinen moottori, mutta iskutilavuus on vain pienempi. En osaa sanoa onko moottorin ohjauksessa tai sähköissä jotain eroa.
Aika pieni hevosvoimainen tuo on, mutta käyttöautona toimii varmasti ihan hyvin.
Misinformation is a weapon of mass destruction, laulaa Faithless. Kyllä tuota moottoria on saanut tilattua Suomeenkin tuotuihin, ja tuo linkin autokin on alunperin Suomeen myyty.
Moottorinohjaus on sama Siemens Fenix 5.2 kuin isommassakin 10-venttiilisessä. Mopedihan tuo noilla arvoilla on, mutta jos kokee pärjäävänsä, niin siitä vaan sitten.
-
Suomessa ei ole saanut ostettua tuolla koneella. Ainakin esim Italiassa on myyty noita, sieltä on ilmeisesti tuokin uitettu.
Kyseessä on 5 sylinterinen moottori, mutta iskutilavuus on vain pienempi. En osaa sanoa onko moottorin ohjauksessa tai sähköissä jotain eroa.
Aika pieni hevosvoimainen tuo on, mutta käyttöautona toimii varmasti ihan hyvin.
Tuo kyseinen auto on kyllä 1998 rekisteröity Suomeen. Ei ole tuontiauto. Liekö sitten merkitystä enää 20-vuotiaassa menopelissä? Vai juuri silloinko alkavat viat ja piilotellut ajokilometrit tuonti-Volleissakin näkyä ja tuntua? 8) 8)
-
Misinformation is a weapon of mass destruction, laulaa Faithless. Kyllä tuota moottoria on saanut tilattua Suomeenkin tuotuihin, ja tuo linkin autokin on alunperin Suomeen myyty.
Moottorinohjaus on sama Siemens Fenix 5.2 kuin isommassakin 10-venttiilisessä. Mopedihan tuo noilla arvoilla on, mutta jos kokee pärjäävänsä, niin siitä vaan sitten.
Kiitos.
Onko epäilyä, että tuo 2-litrainen bensavapari ei ole paras mahdollinen mylly suht raskaalle V70-korille? Niin. Kestääkö tuo malli siinä kuin vajaat 500 kuutiosenttiä isommatkin?
-
Kiitos.
Onko epäilyä, että tuo 2-litrainen bensavapari ei ole paras mahdollinen mylly suht raskaalle V70-korille? Niin. Kestääkö tuo malli siinä kuin vajaat 500 kuutiosenttiä isommatkin?
Kulutus on samaa luokkaa kuin puolta litraa isommalla, mutta meno ei maistu senkään vertaa. Kyllä noi 2-litraiset melkein sen ahtimen vaatii kaverikseen, että ovat edes jotenkin oikeutettuja, kun koko moottori on verotusteknisistä syistä valmistettu. Kyllähän tuo vähintään samalla tapaa kestää kuin 10-venttiilinen isoveljensäkin.