Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Allux - 30.11.2018, 12:21:15
-
En löytänyt nopealla selauksella täysin varmaa tietoa tästä. Tuli napattua 940 vm97 Aw71l aski pois ja nyt tarvisi tuo Pnp kytkimen johdotus selvittää mitkä johdot yhdistetään ?
Mistä piuhoista saa pakkivalot toimimaan ? :idiot2:
-
Pari johtokaaviota.
(https://volvo760.kuvat.fi/kuvat/Autojen%20kuvat/Muut/Start.jpg?img=medium)
(https://volvo760.kuvat.fi/kuvat/Autojen%20kuvat/Muut/BU-lamps.jpg?img=medium)
-
(https://i.ibb.co/xScshP3/Screenshot-20181201-104834.jpg) (https://ibb.co/xScshP3)
Pinkki ja sinivihreä yhteen niin käynnistyy
Ja LH:n johdoille piti tehdä jotain jotta se tietää onko manuaali vai automaatti.
-
LH ecusta 29 pinni irti/johto poikki kun laitat manuaalin.
-
Tuo pakkivalo asia jäi vielä vähän auki :idiot2: Tietoa niistä kellään tarkemmin miten saa pelaamaan ilman, että vetää kokonaan uudet piuhat.. ;D
-
Kun irrotat pnp liittimen johtosarjasta ni siinähän ne pakkivalonjohdot on. Ne vapaaksi jäävät on melko suurella torennäkösyydellä pakkivalojen kun pinkki ja sininen vedetään yhteen.
-
Kun irrotat pnp liittimen johtosarjasta ni siinähän ne pakkivalonjohdot on. Ne vapaaksi jäävät on melko suurella torennäkösyydellä pakkivalojen kun pinkki ja sininen vedetään yhteen.
Toi auto on 97, siinä lienee jo se miljoonapinninen shifterin liitin. En todellakaan osaa sanoa, miksi siinä on pinnejä kun V70:ejä kaupungissa, mutta siitä vanhasta tutusta nelipinnisestä on hypätty eri kymmenluvulle pinnimäärässä.
-
Toi auto on 97, siinä lienee jo se miljoonapinninen shifterin liitin. En todellakaan osaa sanoa, miksi siinä on pinnejä kun V70:ejä kaupungissa, mutta siitä vanhasta tutusta nelipinnisestä on hypätty eri kymmenluvulle pinnimäärässä.
11/97 valmistetussa oli se normi nelipinninen. Jännästi Göran taas pistänyt outouksia...
-
11/97 valmistetussa oli se normi nelipinninen. Jännästi Göran taas pistänyt outouksia...
On, isän -95 fk+aw oli manualisoitaessa sillä tuhatpinnisellä rimalla :idiot2:. Hetken aikaa piippailin johtoja läpite että löyty oikeet. Luulen että siinä oli taustavalojen lisäksi myös optiojohdot shift interlock solkkua ja jotain muuta juttuja vasten, ja toki myös se ylivaihteeneston nappi...