Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet => Aiheen aloitti: Mäksä - 01.12.2018, 22:15:51
-
Nonnii, elikkäs potilaana ois otsikonmukainen kulkine jolla ois seuraavanlainen oire. Elikkä, vaikka lämpötila on mittarin mukaan normaali, ja lisälämmitin ihanasti vettä lämmittääkin, nii kabiinii ei tu kunnolla lämmintä, vaan semmosta lehmänhenkee. Ja oire on päällä vaikka raanoilla pyytää täysin kuumaa. Inase verra lämpöä tulee paremmin, ku vedättää et vauhtia vaikka reilut sata jolloi kierroksia on reilusti yli 2000. Mutta heti ku matkaa semmosta vaikka 60km/h ni ei tu kabiinii lämmintä vaa lehmähenkee. Ite veikkaisi et ois kenno tukossa tai si ei läpät aukee kunnolla, mut siksipä täältä vähä jeesiä muilta utelemassa.
-
Kokeile käsillä letkuja missä asti kuuma vesi on menossa ja missä on kylmää, niin tukoskohta löytyy. Kenno kai usein näissä on syynä kun on paljon ajettuja autoja ja vaihto ei kai ole erityisen vaikeaa, mutta omassa on vielä alkuperäinen.
-
Kenno tukossa tai vesipumpusta siivet irti ??
Joskus saattaa auttaa lämmityslaitteen läppien kalibrointi..
-
Kenno tukossa tai vesipumpusta siivet irti ??
Joskus saattaa auttaa lämmityslaitteen läppien kalibrointi..
Mites toi si mahdollisesti tapahtuu, siis noi läppien kalibrointi?
-
Mites toi si mahdollisesti tapahtuu, siis noi läppien kalibrointi?
Tuossa muutama topic mitä interneetsin maailmasta kaivelin:
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=96277.0
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=37102.0
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=92770.0