Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Apexi123 - 02.12.2018, 18:19:55
-
Mikähän mahtais olla vikana 2.4D Vm 07ssa kun dpf täynnä ilmotus ja moottorin huolto ilmotus palaa ja kyseiset koodit antaa? On ajettu usiampi kymmenen kilometriä maantieajua eikä lähe poisa.
-
Voi olla turbolta lähtevän ahtoputken punaiset "O-renkaat" rikki. Nuo katsoisin ensimmäisenä, kun ei olisi ensimmäinen kerta.
-
Toi ahtoputki on resonaattori, eli äänenvaimennin joka kannattaa korvata silikoni letkulla.
https://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-V70-S60-XC90-70-D5-2-4D-TURBO-RESONATOR-REPLACEMENT-SILICONE-HOSE-30740896-/301309985971
-
Ko. Muovihärpäke vaihettu vasta letkuun. Huollossa koitettiin pakkopolttoa, mutta ei lähtenyt koodit mihinkään. Paine-ero anturia ja letkuja käski kahtua että onko kunnossa. Missähän se anturi itessään sijaitsee?
-
Ko. Muovihärpäke vaihettu vasta letkuun. Huollossa koitettiin pakkopolttoa, mutta ei lähtenyt koodit mihinkään. Paine-ero anturia ja letkuja käski kahtua että onko kunnossa. Missähän se anturi itessään sijaitsee?
Anturi on rintapellin läheisyydessä enemmänkin kuskin puolella. Anturiin tulee DPF:ltä 2kpl pieniä letkuja.
-
Tietääkö joku foorumilainen minkä hintainen on uusi hiukkassuodatin? Aika varmana tukossa, ku seurailee paine ero anturin lukemia.
-
Tietääkö joku foorumilainen minkä hintainen on uusi hiukkassuodatin? Aika varmana tukossa, ku seurailee paine ero anturin lukemia.
Taitaa merkkiliikkeessä olla 1500€. Sitten on näitä pestyjä mitä lie alle puoleen hintaan tuosta, mutta ne joko toimii viikon tai vuoden... mikähän sitä nyt tukkii? Paljon on nyt kilsoja? Tuolla moottorilla 300-400tkm on aika tyypillinen milloin alkaa kiukuttelu. Siskolla on 700tkm ja vielä orkkis DPF eli poikkeuksiakin löytyy :o