Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: jjoonas_98 - 04.12.2018, 20:47:48
-
Elikkäs vaihdoin b200et moottorin b19et:hen ongelmana on kun kipinää ei tule eikä suuttimet aukea? Kysymys onkin kun b19et moottoreissa ei noita antureita ole ja porasin lohkoon reijjät antureille niin mikä on väli anturista vauhtipyörään? Olisiko reijjät jäänet sen verran ylös että väli liian suuri ja anturi ei tunnista moottorin pyörivän? Jos jollain tietoa vauhtipyörän ja anturin välistä olisin enemmän kuin kiitollinen!!
-
Vaihdoithan vauhtipyörän vanhasta?
-
Olikohan vakiona ilmarako noin 1-1,2mm.
-
Vaihtipyörän on edellisen b200et koneen oma mistä otin anturitkin irti. Pitääpä päästää laatikko huomenna irti ja mitata välys kiitos vastauksista!
-
Noniin! Purin laatikon irti ja välys oli 1.6mm voiko väli olla liian iso ettei anna kipinää ja suuttimet ei aukea? Tarkoitus viilata reijjistä soikeat että saisi välyksen sinne 1mm
-
Mittaa jännite startatessa ja yleismittari AC asennossa. Voltin pintaan pitäisi tulla.