Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Kankikari - 03.03.2019, 15:03:40
-
Miten onnistuis helpoiten saada releen kuori ehjänä irti jotta vois putsata ja uudelleen tinata relettä.
Vesitiivistetty vissiin epoksi liimalla.
Osta uusi on edessä heti kun mökiltä pääsee.
-
Miten onnistuis helpoiten saada releen kuori ehjänä irti jotta vois putsata ja uudelleen tinata relettä.
Vesitiivistetty vissiin epoksi liimalla.
Osta uusi on edessä heti kun mökiltä pääsee.
Yleensä lähtee ihan rapsuttamalla se, tai mattopuukon terällä varovasti. Sellanen kuminen pinta vakiona.
Pistin itte normi releen ja kannan, vanhat poikki uudet pinnit ja tökäten paikalleen. Volttivassua väliin kosteussuojaksi. Makso 5€, suutinrele oli 30-50€
Jos pitää autolla päästä ajamaan, niin sen kuoren voi kyllä rikkoa ja tunkea jotain väliin että kytkee.
-
Pitäisin mielelläni kaiken alkuperäsenä muttei mahotonta ole jos käyttäis releen pohjaa adaperina vaihtoehtoreleelle.
Ihan perus valorele vai mikä?
-
Kesäautoo herättelen mökillä ja ehjästä aitosta koitin suutinrelettä ja sillä toimii. Ennen vaihtoa humppas kierroksia eikä kestäny kaasua kylmänä.
Bensareleen aukasin kun sen saa ehjänä kasattua, sen piirilevy ihan hapettunu tinausten yli. Eli on siinäkin ollu häikkää.
Katotaan aukeeko suutinrele vai murtuuko kuoret.
-
Ihan perus kytkentärele juu.
Helpompaa laittaa tietenkin toinen volvolainen rele sinne.
-
Liekö tarvike releet kumpikin. Ei mitään volvo txt arkiauton kaikki releet volvolaisia tai hella.