Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: coyote - 27.03.2019, 13:17:53
-
Nyt on parikertaa hyytynyt Volvo ajosta, ensimmäisellä kertaa olin ite puikoissa jolloin valoista lähtiessä sammui kakkoselle vaihdettaessa. Tällöin lähti uudelleen käymään vasta kun käytin virrat kokonaan pois. Jätti myös vikavalon jälkeensa ja muistista löytyi koodi 144.
Tänään teki vaimon ohjastamana saman, mutta ei jättänyt vikavaloa jälkeensä. Suurin ero tapahtumien välillä kuitenkin oli tämänpäiväinen avulias-aatu, joka halusi hinata auton syrjään ja löi köyden kiiinni ilmastointikennonputkiin... (tarina on valitettavasti tosi)
Anyway tuo ensimmäisellä kerralla tullut koodi ei paljon kertonut mutta perstuntumalta tuli mieleeni YKK-anturi kuoleentuminen. Onkos tuolle ohjevastusarvoja jos mittailisi tai muita vikakohde-ehdotuksia?
-
Nyt on parikertaa hyytynyt Volvo ajosta, ensimmäisellä kertaa olin ite puikoissa jolloin valoista lähtiessä sammui kakkoselle vaihdettaessa. Tällöin lähti uudelleen käymään vasta kun käytin virrat kokonaan pois. Jätti myös vikavalon jälkeensa ja muistista löytyi koodi 144.
Tänään teki vaimon ohjastamana saman, mutta ei jättänyt vikavaloa jälkeensä. Suurin ero tapahtumien välillä kuitenkin oli tämänpäiväinen avulias-aatu, joka halusi hinata auton syrjään ja löi köyden kiiinni ilmastointikennonputkiin... (tarina on valitettavasti tosi)
Anyway tuo ensimmäisellä kerralla tullut koodi ei paljon kertonut mutta perstuntumalta tuli mieleeni YKK-anturi kuoleentuminen. Onkos tuolle ohjevastusarvoja jos mittailisi tai muita vikakohde-ehdotuksia?
Ootko kattonu pumpun releen?
avulias-aatu, joka halusi hinata auton syrjään ja löi köyden kiiinni ilmastointikennonputkiin...
Hienoja auttajia, enemmän intoa kun tietoa mitä on tekemässä :-\
-
Ootko kattonu pumpun releen?
Vielä ole tehnyt muuta kuin ajatustyötä, auto kun molemmilla kerroilla lähtenyt käymään avaimesta lopulta, eli vikaa ei varsinaisesti pääse selvittelemään. Josko samalla koittas tutkia tuota juurisyytäkin kun tekee ilmastointiehjäystä...
Meinasitko että releessä olisi näkyviä savunkarkailun merkkejä?
Hienoja auttajia, enemmän intoa kun tietoa mitä on tekemässä :-\
Joo, auttamisajatus hieno mutta suoritus meni kategoriaan "tyhmä ja innokas"...
-
Vielä ole tehnyt muuta kuin ajatustyötä, auto kun molemmilla kerroilla lähtenyt käymään avaimesta lopulta, eli vikaa ei varsinaisesti pääse selvittelemään. Josko samalla koittas tutkia tuota juurisyytäkin kun tekee ilmastointiehjäystä...
Meinasitko että releessä olisi näkyviä savunkarkailun merkkejä?
Noista releistä tuppaa juotokset pettämään iän myötä, Kolvia ja tinaa niin ei oo kallis kokeilu ainankaan :)
-
Noista releistä tuppaa juotokset pettämään iän myötä, Kolvia ja tinaa niin ei oo kallis kokeilu ainankaan :)
Rele jäi vielä odottamaan tutkimista, YKK vaihdettu ja liitin putsattu hapettumista.
Ilmastointikin taas pelaa kierrätysputkilla ja lauhdittimella, alkaa vaan tuo KYLMÄaine olemaan hinnoissaan... :P
-
Rele jäi vielä odottamaan tutkimista, YKK vaihdettu ja liitin putsattu hapettumista.
Ilmastointikin taas pelaa kierrätysputkilla ja lauhdittimella, alkaa vaan tuo KYLMÄaine olemaan hinnoissaan... :P
Näin se tais jo viime kesänä olla :buck2: