Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Aakari - 10.10.2011, 22:55:15
-
Käy rkele ihan oman mielensä mukaan, välillä ei ollenkaan. Hiiletkö loppu vai mikä on vaiva?
Onko yhtä työläs vaihdettava kuin 240 mallin puhallinmoottori? >:(
Toinen asia: AW laatikon nelosvaihde kytkeytyy vasta 15-20 minuutin ajon jälkeen. Joku puhui venttiiliviasta/jumista tällä palstalla taannoin. Mitä venttiiliä pitäisi rassata, vaatiiko laatikon poisottoa ja purkua vai onko jotain helpompaa tapaa saada kuntoon?
jussi
-
Voi olla hiilet loppu tai jossain suurta kosketushäikkää.
Ei ole sinnepäinkään niin vaikea. Matkustajan jalkatilan päältä löytyy muutamalla ruuvilla ;)
-
Lämppärin puhallin on helpompi vaihtaa ku kakssatasee. Se on apukuskin jalkatilan yläpuolella. Joutuu irrottamaa sivumuovin ja sen ylämuovin. Sitte ruiskun boksin kiinnike irti. Sen jälkee vaa lämppärin moottorin kolme ruuvvia auki ja se o käessä. Eipä nuita korjattua yleesä saa.
-
ruuvit on torxeja, kynnyskotelon päällä olevaa muovia joutuu löysäämään sivussa oleva muovikate on sen alla, jos on sama rakenne kuin 700 sarjassa.
-
ruuvit on torxeja, kynnyskotelon päällä olevaa muovia joutuu löysäämään sivussa oleva muovikate on sen alla, jos on sama rakenne kuin 700 sarjassa.
Näin on.
-
Kiitoksia vastauksista hyvät herrat.
Mites tuo laatikko-ongelma?
-
jos ostat uuden puhaltimen katso ettei puhaltimessa ole liikaa välystä, pitää kamalan kolinan muuten.
-
Onko laatikossa oikea määrä oikeaa öljyä? Siitä kannattaa lähteä liikkeelle.