Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: jpajula - 06.06.2019, 09:32:10
-
Kukaan törmänny siihen, että flekti ei lähde pyörittämään täysillä tai ees 50% ja kuitenkin vidalla käskytettynä toimii kaikki nopeudet. Moottorilämmöt nousi tyhjäkäynnillä yli 94 asteen, eikä mitään vaikutusta flektin käynnistymiseen. Ilmastointi ei myöskään saa sitä päälle.
-
Olen luullut että ilmastointi sen aina käynnistäisi. Ohjainlaitevikojahan näissä on ollut. 94 ei sinäänsä ole paljon
-
Flektin ohjainlaite siinä kehikossa, eli se vaihdettava ja oliskos se niin että oli myös trafin takaisinkutsu-kampaja näistä vai onkohan se päättynyt ??
Kyllä ilmastoinnin pitäisi se flekti käynnistää ja moottorin lämmöt normaalit, mitä omassa T5:ssa termarin vaihdon jälkeen on ollut, eli siinä 94-95 astetta..
-
Melkein helpoin kokeilla toisella flektillä.
Joutuu hetken odottamaan kytkeytymistä moottorilämpöjen mukaan. Jossain 102-103 asteen kohdilla lähtee päälle.
-
Toisessa topicissa oli joku merkkihuolto sitä mieltä että takaisinkutsu olisi jo ohi :(
-
Flektin ohjainlaite siinä kehikossa, eli se vaihdettava ja oliskos se niin että oli myös trafin takaisinkutsu-kampaja näistä vai onkohan se päättynyt ??
Kyllä ilmastoinnin pitäisi se flekti käynnistää ja moottorin lämmöt normaalit, mitä omassa T5:ssa termarin vaihdon jälkeen on ollut, eli siinä 94-95 astetta..
Voiskohan toi olla niin, että ilmastointi ei anna signaalia sille syystä tahi toisesta? Vai oletanko väärin, että ohjainlaite itsessään toimii, jos vidalla pystyy käskyttämään sitä flektiä?
-
Kytkeytyykö ilmastoinninkompura päälle? Jos onkin vain aineet vähissä.
-
Kytkeytyykö ilmastoinninkompura päälle? Jos onkin vain aineet vähissä.
Kytkeytyy ja esim kuumalla startin jälkeen puhalta oikeesti kylmää jonkin aikaa. Ja sit ilmastointi putoaa pois ja ohjaamosta tulee tropiikki :) Tänään oli sen verran lämmin, että flekti huusi täysillä moottorilämpöjen takia. Eli se ohjainyksikkö taitaa olla ok.
-
Kytkeytyy ja esim kuumalla startin jälkeen puhalta oikeesti kylmää jonkin aikaa. Ja sit ilmastointi putoaa pois ja ohjaamosta tulee tropiikki :) Tänään oli sen verran lämmin, että flekti huusi täysillä moottorilämpöjen takia. Eli se ohjainyksikkö taitaa olla ok.
Ettei ilmastoinnin kompuran sammuminen johtuisi magneettikytkimen liian suuresta välyksestä? Jos kompura ei käy, ei käy flektikään.
-
Ettei ilmastoinnin kompuran sammuminen johtuisi magneettikytkimen liian suuresta välyksestä? Jos kompura ei käy, ei käy flektikään.
Vaikuttaako lämpö siihen välykseen? Koska alle +25 lämpötilassa se kyllä pelaa. Ja moottoritienopeuksissa.
-
Vaikuttaako lämpö siihen välykseen? Koska alle +25 lämpötilassa se kyllä pelaa. Ja moottoritienopeuksissa.
Ilmeisesti https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=163.0 - tää löyty ku googlasin ilmastoinnin lämpöanturia :)
-
Voi isäkissan ..ttu minkälaiseen paikkaan on mokoma kytkin pitäny tunkea.. Tein ny gettoversion alkuun rautalangalla ja katotaan auttaako se. Ja jos se toimii, niin en usko motivoituvani ihan heti viettämään yhtään enempää tuon kanssa, kuin on pakko