Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: always BB - 24.06.2019, 12:12:37
-
Nyt pitäisi saada neuvoa/kaaviota vakkarista. Kaksi etuvetoa nyt pihassa molemmat vaijeri kaasulla ja molemmissa ei vaan toimi
Molemmissa on tarvike mankat, lukenut että myös nämä voidaan asentaa väärin omasähkömiehet yksi viiksi on ylimääräisenä jonka vaihdan ratin vaihdon yhteydessä
-
Tarkasta polkimien antureiden olemassaolo ja liittimet.
-
Yleisin vika on tosiaan siinä, että jarru- tai mahdollinen kytkinpoljin "makaat" anturin päällä jolloin vakkari ei lähde toimimaan. Ajossa helppo kokeilla kun jalalla nostaa poljinta ylöspäin ja kokeilee lähteekö vakkari päälle.
-
Ei ollut ainakaan vaikutusta tuossa manuaalissa kun polkimia nosti
-
Tutkin taas tänään ja se vaijerin luona oleva säädin mihin tulee alipaine, tai mikä on mutta voiko olla siinä. Vaikuttaako kun on huohotus ongelmaa ollut
-
Onko sähkökaasupolkimessa tuollaista alipaine kelloa ja liittyykö vakkariin jotenkin
(https://i.ibb.co/f875JX2/IMG-20190705-105123.jpg) (https://ibb.co/f875JX2)
-
Onko sähkökaasupolkimessa tuollaista alipaine kelloa ja liittyykö vakkariin jotenkin
Voi olla, että vastaan pieleen mutta koitetaan... Ainakin Tdi-koneisissa tuo vakkari on ecu:ssa ja luultavasti muissakin sähköisten kaasupoljinten omaavissa... Eli ohjelmoitava juttu... Vaijerillisten etuvetoisten vakkareista en tiedä. - Viisaammat jatkaa... - Ja siis sähköisissä ei mielestäni ole tuota...
-
Oisko vika siinä viiksessä tai sitten polkimien antureissa. Auton ostaessa ei toiminut vakkari, mutta lähti toimimaan kun sääti jarrupolkimen anturin. Nyt ei taas ole pitkään aikaan toiminut