Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Ej - 11.07.2019, 09:19:10
-
Eilen ajoin muutaman kilometrin yhtäkkiä volvo 850 vm 95 2.0 20v alkoi nykimään tärisemään ja ampumaan putkeen aivan yht äkkiä oma veikkaus että yksi pytty lakannut toimimasta tulpat vaihdettu 5tkm sitte autolla ajettu 217tkm
-
Missäs kunnossa/milloin vaihdettu:
- Virranjakaja (kansi + pyörijä)
- Tulpanjohdot
?
Itellä oli semmosta nypyttelyä pitkään, lopulta vika löytyi haljenneista tulpanjohtojen hatuista.
-
Joo ei tietoa pyöriän taikka kannen vaihdosta tia johtojen täytyy varmaankin motonetin kautta ajaa kotiin
-
Hommaa siihen tulpanjohdoiks alkuperäiset Bougicordin valmistamat. Motonetin "OEM" Boschin johdoissa ei ole sitä kumitiivistettä, jotka joutui leikkelemään vanhoista alkuperäisistä johdoista ja johtojen hatut on semmoset onnettomat silikonilutterot. Näin ainakin oli pari vuotta sitten semmoset kun omaani sieltä Boschin johdot ostin.
-
Niin ja vika esiintyy koneen lämmetesse normaaliin lämpöön kylmänä ei
-
Vika selvisi pyöriä oli katkennut