Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Keskustelua Volvoista => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: miny - 16.07.2019, 19:52:25
-
Hei, olisin kiinnostunut hakemaan Volvo V40 T5 Polestar R-Design vm 2016 Ruotsista. Netistä ei oikein löydy mitään tietoa ja täältä sen varmasti parhaiten saa. Pitääkö kiertää kaukaa vai minkälaisia pelejä on? Suomessa ei näytä olevan myynnissä yhtään, mutta hinnat pyörii siellä 30k-35k paikkeilla ja ruotsista 22k+kulut
-
Noin uudesta en kyllä ole kuullut mitään pahaa tuohan on oikea 5-mukinen vielä. vai oliko VEA motti jos ei ole nelikko.
-
Noin uudesta en kyllä ole kuullut mitään pahaa tuohan on oikea 5-mukinen vielä. vai oliko VEA motti jos ei ole nelikko.
r-design aina etuveto. Tuo taitaa olla jo vea koneella. CC mallit oli ainoita joissa oli T5 ja AWD yhdistelmä. Sai vanhalla 5 sylinterisellä ja vea koneella. Jos ruotsista hakisin niin hakisin pre-facelift carbon mallin. Siinä kaikkea pientä erikoista ja vanha kone. Tietty verot on isot koska päästöt
-
Eipä noissa V40:ssä mitään ihmeempiä ongelmia ole, itse pari vuotta ajelin vitoskoneisella T5:lla. Talvella oli takaovet jäässä säännöllisesti, lukot vaihdettiin mutta siitä ei apua ollut.
Nykyinen S80 on T5 VEA, kyllähän tuo ihan hyvin kulkee ja kulutus on 1,5 -2 litraa pienempi kuin tuolla 6- vaihteisella vitosella. Neloskone kuulostaa ihan karmealta jos vertaa tuohon vitoseen ;D
-
r-design aina etuveto. Tuo taitaa olla jo vea koneella. CC mallit oli ainoita joissa oli T5 ja AWD yhdistelmä. Sai vanhalla 5 sylinterisellä ja vea koneella. Jos ruotsista hakisin niin hakisin pre-facelift carbon mallin. Siinä kaikkea pientä erikoista ja vanha kone. Tietty verot on isot koska päästöt
Carbonissahan oli jo uusi VEA-kone. Sellainen kyllä olisi nätti peli 8)
-
Mikäs ongelma porukalla on näissä Vea koneissa?
Itellä jo toinen ja ei ole yhtään ikävä 5cyl konetta, toki jos autoilusta haluaa maksaa tupla rahan nii vapaasti. Kulutus ja käyttökulut iha hullut vs uudempi tekniikka.