Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: jua - 05.08.2019, 00:27:34
-
Mitenköhän onnistuu 2018 S60 T4 r-designiin vetokoukun asennus? Liittyyköhän tähän jotain koodauksia vai ovatko jo valmiina? Kannattaako edes harkita muuta kuin merkkiliikettä?
Tuleekohan noiden R-designin madallusten tms. takia mitään ongelmia jos haluaisi vaikka jotain tuollaista 1300-1400kg painoista kärryä kiskoa?
-
Madallus ei tuota ongelmia. Tai ei saisi koska aisapaino saisi maks olla 75kg
-
Tulisi mieleen, miksi pelätä sitä merkkiliikettä , hinnanhan voi kysyä etukäteen, sitä paitsi että jos jossain vaiheessa hankkii muita lisävarusteita niin siellä Volvon järjestelmissä on jo tiedossa josko, tämä jotenkin vaikuttaisi jotenkin myöhemmin hankittaviin jotka vaativat jonkin koodauksen.
-
Itellä on tehdasasenteinen vetokoukku omassa V60 R-Design issä ja 1600kg saa kiskoa jarrullista. Olisko ollu 750kg ilman jarruja.
Ei se madallus mittää muuta.
-
Nostetaan aihetta kun samanlainen homma olis itsellä myös. Joutuuko molemmilla irroitettavalla ja kiinteällä leikkaamaan puskuri vai istuuko jompikumpi suoraan?
-
Nostetaan aihetta kun samanlainen homma olis itsellä myös. Joutuuko molemmilla irroitettavalla ja kiinteällä leikkaamaan puskuri vai istuuko jompikumpi suoraan?
Tuossa näkyy R-Desingin kiinteän koukun alkuperäisasennus. Onko diffuusorissa jo valmiiksi aukko kun on vetokoukullinen auto vai onko se jouduttu siihen tekemään, sitä en osaa sanoa.
D4 AWD aut, vetomassa 1800kg jarrullista.
(https://i.ibb.co/ThQFJBc/20230531-140118.jpg) (https://ibb.co/ThQFJBc)
-
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=143557.0