Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: maamies - 16.08.2019, 02:32:44

Otsikko: 760ET charge air overpressure switch
Kirjoitti: maamies - 16.08.2019, 02:32:44
Löysin tuollaisen luovuttaja auton jarrupolkimen kyljestä. Mikäs tän tarkoitus on? Kaavioita kattelin niin näyttäs että pysäyttää bensapumput, jos paine liian korkea? Pitäskö tämä siirtää tekniikan mukana? Millä määrität rajan?
Otsikko: Vs: 760ET charge air overpressure switch
Kirjoitti: TVS - 16.08.2019, 08:56:53
Voi ihan hyvin korvata lenkillä. Ja jos ruiskuosia meinaat siirtää, niin vastaavan operaation jo kerran tehneenä: älä. Myyt nuo ruiskuosat jollekulle, kenellä on b23et ja alkuperäisessä korissa käytössä, silloin tuon ruiskun pitämisessä on järki, sen siirto seuraavaan kohteeseen ei ole järkevää vaan laittaa sovulla lh2.4 tai jos isosti lähtee virittämään niin joku aftermarkettiruisku.
Otsikko: Vs: 760ET charge air overpressure switch
Kirjoitti: maamies - 16.08.2019, 11:28:16
Juu LH2.4 tulossa. Ja toi anturi jää pois.
Otsikko: Vs: 760ET charge air overpressure switch
Kirjoitti: bolinder - 21.08.2019, 11:59:07
Muistaakseni 744et missä oli alunperin abs/luistoesto niin siinä oli myös ylipaine katko mikä katkaisi polttoaineen