Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Tome- - 24.09.2019, 20:54:14
-
Missä vaiheessa noi 6-loviset laatikot on tullut nelivetoihin ja miten tunnistus? Näkeekö sisätiloista eroa vai vasta pellin alta?
Onko miten eroja bensa/diesel kokoonpanossa?
-
Tf-80sc tuli etuvetoon sekä AWD malleihin 2006 vuosimallissa. Etuvetona sitä sai ainoastaan dieseleissä, eli D5 ja 2.4D malleissa. Nelivetoon sitä on saanut D5 ja R malleissa. Niin ja V8 koneeseen XC90 korissa.
-
Tf-80sc tuli etuvetoon sekä AWD malleihin 2006 vuosimallissa. Etuvetona sitä sai ainoastaan dieseleissä, eli D5 ja 2.4D malleissa. Nelivetoon sitä on saanut D5 ja R malleissa. Niin ja V8 koneeseen XC90 korissa.
-H-
Edit: R:ssä kun noita on tullut saataville, niin ainakin mun käsityksen mukaan hinnassa arvostetaan ylöspäin? Onko mitään ajatusta paljonko tuo on muuttanut tilannetta? Kysyntää tuntuu enemmän olevan facelifteille ja vielä tuolle 6-vaihteiselle laatikolle.
-
-H-
Edit: R:ssä kun noita on tullut saataville, niin ainakin mun käsityksen mukaan hinnassa arvostetaan ylöspäin? Onko mitään ajatusta paljonko tuo on muuttanut tilannetta? Kysyntää tuntuu enemmän olevan facelifteille ja vielä tuolle 6-vaihteiselle laatikolle.
Tuon väännön kesto on parempi koska turbiini on isompi versus vanha 5-vaihteinen