Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: s60xr - 26.09.2019, 13:09:40
-
Moi,
Eli tänään alkoi helvetillinen vatkaus / ravistus, kiihdyttäessä ei täristä mutta kaasun vapauttaessa alkaa rummuttamaan todella kovasti. Myös kytkimen painaessa sisään loppuu rummutus. Viime viikolla vaihettu etupyöränlaakerit..
Mitä arvon foormilaiset veikkaa viaksi?
Edit: autona siis volvo s60 01, manuaali askilla
-
mulla tuli samanlaiset ravistukset kun oikeanpuolen vetoakselin kannatinlaakeri meni sököksi.
-
Naparuuvi löysällä?
-
Pyöränpultit löysällä
-
mulla tuli samanlaiset ravistukset kun oikeanpuolen vetoakselin kannatinlaakeri meni sököksi.
Ääni tälle, mahdollisesti... - napapultin löysyys ei ole foorumin kommenttien perusteella aiheuttanut ehkä noita. Pyöränpultit löysänä on jatkuvaa klapsetta (näin ainakin MK1:ssä).
Mutta noi kaikki kun tarkistaa niin eiköhän olla lähellä?
-
Moi,
Eli tänään alkoi helvetillinen vatkaus / ravistus, kiihdyttäessä ei täristä mutta kaasun vapauttaessa alkaa rummuttamaan todella kovasti. Myös kytkimen painaessa sisään loppuu rummutus. Viime viikolla vaihettu etupyöränlaakerit..
Mitä arvon foormilaiset veikkaa viaksi?
Edit: autona siis volvo s60 01, manuaali askilla
Paljon ajettu? Manuaalissa voi aina tarjota epäilykseksi kaksoismassavauhtipyörää.
-
päivitellääs tännekkin , oli kannatinlaakeri paskana, uusi akseli vaihettu ja toimii taas.
-
Okei. eli mun veikkaus sattu oikein.