Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: volvo v70 legend - 29.12.2019, 14:31:24
-
Minkälainen homma on vaihtaa termostaatti D5244T16 tämmöisellä moottori koodilla olevaan volvoon.
volvo xc60 2.4d d5 163hp 420nm.
Auto vm2010
-
Alustanumeroon 134999 asti on siellä moottorin takan hankalassa paikassa eli luokkaa puolipäivää ammattilaiseltakin.
Alustanumerosta 135000 alkaen moottorin etupuolella ja vaihto huomattavasti nopeampi, saakohan edes tuntia menemään.
Alustanumeron saat selville esim. Bilteman hakutoiminnilla rekisterinumeron syöttämällä.
Oletko ihan varma että autosi on vuosimallia 2010?
-
Tuo on tuplaturbo eli se kamalin homma vaihtaa termari.
-
Tuo on tuplaturbo eli se kamalin homma vaihtaa termari.
Tuplissakin vaihtuu termarin paikka ;)
-
Tämmöisen alustanumeron antoi Biltema YV1DZ8046A2103815
Rekisteröintipvm.:
20100222
-
Tuplissakin vaihtuu termarin paikka ;)
Vaihtuu juu, mutta 2010 on niitä ekoja versioita tuplaturboista, jolloin on myös se termari on kamalassa paikassa.
-
Termostaatti taitaa tosiaan olla tuola vaikeassa paikassa. Pitää tuolla kiinan opd palikalla seurailla noita lämpöjä. Erilaisia teho versioita näyttää olevan paljon näissä koneissa.
Tämä tosiaan joku välimalli kun on 163hp ja 420nm.
-
Tämmöisen alustanumeron antoi Biltema YV1DZ8046A2103815
Rekisteröintipvm.:
20100222
Pahassa paikassa on :(
-
Vaihtuu juu, mutta 2010 on niitä ekoja versioita tuplaturboista, jolloin on myös se termari on kamalassa paikassa.
Mulla oli ns. Tuplaturbo 205hv D5 aikaisempi XC60 vm 2010. Siinä oli termari juurikin hankalassa paikassa turbojen alla ja oli vaihdatettava. Moottorin tyypin loppu oli T10.