Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: juviitanen - 24.02.2020, 21:40:36
-
Vuosimalli 2014 v60 valittaa että hiukkasuodatin on täynnä. Anturi vaihdettu ja ohjelmallinen poltto. Mietityttää kun virheen nollaaminen ei onnistu (tulee heti takaisin). Onko uuden suodattimen osto edessä vai onkohan joku asia jäänyt vielä katsomatta...
-
Helpottais tietäjien vastaamista jos kertoisit kilometrit ja moottorin
-
Ihan vain varmistuksena, onhan se perinteisin keino kokeiltu, eli vaikka tunti ajoa mahdollisimman paljon moottoria kuormittaen/isoja kierroksia käyttäen?
-
Vuosimalli 2014 v60 valittaa että hiukkasuodatin on täynnä. Anturi vaihdettu ja ohjelmallinen poltto. Mietityttää kun virheen nollaaminen ei onnistu (tulee heti takaisin). Onko uuden suodattimen osto edessä vai onkohan joku asia jäänyt vielä katsomatta...
Taitaa olla taitamaton testerin käyttäjä tai taitamaton testeri. Vikakoodien nollaus ei ole ratkaisu kun se vain tulee uudestaan, testerillä pitää nolla nokiarvot ja täyttöaste niin häipyy viat.
-
Helpottais tietäjien vastaamista jos kertoisit kilometrit ja moottorin
Pahoittelut, moottori D3, kilsoja 141tkm. Perinteisellä ajolla on koitettu kanssa...
-
Ihan vain varmistuksena, onhan se perinteisin keino kokeiltu, eli vaikka tunti ajoa mahdollisimman paljon moottoria kuormittaen/isoja kierroksia käyttäen?
Kyllä on ajettu muutamaan otteeseen.
-
Taitaa olla taitamaton testerin käyttäjä tai taitamaton testeri. Vikakoodien nollaus ei ole ratkaisu kun se vain tulee uudestaan, testerillä pitää nolla nokiarvot ja täyttöaste niin häipyy viat.
Kiitos, varmistan tämän. Kaverin pitäisi olla kokenut ja alan miehiä mutten tiedä paljonko on puuhastellut Volvojen kanssa.