Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: Keppipete - 06.03.2020, 12:49:43
-
Vanha tuulilasi pamahti halki ja tulee eteen lasinvaihto. Mitä jos asennuttasin lämmitettävän lasin tilalle. Mitenkähän tuo lämmittimen johdotus kannattais tehdä, mistä virrat, onko relepaikkaa valmiina ym. tällaisia kyselen...vuosimalli 2016.
-
Varmasti onnistuu, sähkökaaviosta näkee aika selkeästi johdotukset.
VDASHilla saa aktivoitua. Volvolla ei onnistu, kun ei ole ollut tehtaalta tilattu varuste.
-
>VDASHilla saa aktivoitua. Volvolla ei onnistu, kun ei ole ollut tehtaalta tilattu varuste.
Noinkohan ko. vehkeellä saisi MY12:ta aktivoitua ACC:hen valinnan tavalliseksi vakkariksi? Ko. vuosimallista ominaisuus puuttuu ja tutka mennee helposti tukkoon >:(
-
>VDASHilla saa aktivoitua. Volvolla ei onnistu, kun ei ole ollut tehtaalta tilattu varuste.
Noinkohan ko. vehkeellä saisi MY12:ta aktivoitua ACC:hen valinnan tavalliseksi vakkariksi? Ko. vuosimallista ominaisuus puuttuu ja tutka mennee helposti tukkoon >:(
No ei se kyllä ihan helposti mene tukkoon :D
-
Mistäs tuollaisen sähkökuvan löytäis, varmaan oikeanlaisen liittimenkin voi ostaa marmorilta...? Apuja sähkökuvaan kiitos! Olisko joku aikarele sopiva laittaa kytkentään, ettei jäis edes vahingossa paahtamaan?
-
No siis.
Jos teet johdotukset omalla katkaisijalla ihan ite niin silloin moinen aikaviiverele olisi hyvä. Esim jonkun volvon takalasinlämmittimen rele toimii.
Mutta jos alkuperäisiä johtoja käytät ja VDASHilla kytket käyttöön niin silloin siellä alkuperäinen ajastin toiminee.