Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Kenu - 07.03.2020, 18:53:27
-
Tervehdys
Olisin viisaammilta kysynyt neuvoja / kokemuksia, kun omassa kulkineessa reilipaineet pomppii tyhjäkäynnillä rajusti (Vidalla tutkittu), ja aiheuttaa satunnaisia nykäisyjä tyhjäkäyntiin. Lääkkeenä ajattelin vaihtaa reilitukkiin paineesäätimen, josko sillä tulisi tyytyväiseksi.
Olisin vaan kysellyt että onko porukat vaihtaneet vain säätimen, vai onko turvallisempaa vaihtaa koko jakotukki tunnistimineen ja säätiminee?
Kiitokset kommenteista ennakkoon!!
-
Pelkkä säätimen vaihto riittää erittäin suurella todennäköisyydellä. :)
-
Säädin on raili pumpussa eikä suutintukissa. Sen vaihto riittää yleensä.
-
OK. Olen ilmeisesti ymmärtänyt siis asian väärin, kun oletin että pumpun kyljessä on pumpun paineregu, ja jakotukissa on rail paineen säädin.. Aina oppii uutta :)