Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Showroom => Aiheen aloitti: emppaz - 24.03.2020, 00:50:07

Otsikko: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: emppaz - 24.03.2020, 00:50:07
VOLVO v90
1997


(https://img.aijaa.com/m/00432/14812414.jpg) (https://aijaa.com/XvxuxV)
---------------------------------------------------------------------------
(https://img.aijaa.com/m/00913/14812415.jpg) (https://aijaa.com/skq1P7)




Loppukesästä 2019 tuli hommattua projektiksi tälläinen -97 vuoden Volvo v90 3.0l Automaatti.
Auto oli melko hurjan näköinen muutaman vuoden seisomisen jälkeen kun kävin sen Sipoosta ostamassa pois.

Näitähän on valmistettu vain 9067 kpl niin täytyi tämäkin pelastaa.





(https://img.aijaa.com/m/00888/14812413.jpg) (https://aijaa.com/3rQVT8)



Ensikättelyssä tutkittiin ruostevauriot ja niitä oli paljon. Takapää oli hyvä mutta etupää oli melko huono.

(https://img.aijaa.com/m/00142/14812416.jpg) (https://aijaa.com/2xZo4W)

Leimalle tehtiin melko paljon hommia, mutta kävi kuitekin näyttämään siltä että tästä tulee käyttöauto... ja niinhän siinä kävi  ;)



- Pakoputkisto
- Ohjaustehostin
- Kaikki jarrut
- Etupään hitsaus
- Molemmat helmat
- Etujouset
- Takaiskarit

Ja tietysti täysi huolto.
- Jäähdytysnesteet
- öljyt&suodatin
- Peräöljyt
- ilmanputsari
- sytytystulpat

(https://img.aijaa.com/m/00795/14812417.jpg) (https://aijaa.com/daRuOn)



Sisusta on vaalea nahka, ei ehkä oma lempiväri mut toimii omasta mielestä tän sinisen ulkokuoren kanssa loistavasti.

(https://img.aijaa.com/m/00794/14812418.jpg) (https://aijaa.com/gJIWa1)







Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: bolinder - 24.03.2020, 16:31:00
Hienolta näyttää ainakin nykykuosissa, onko paljon nähny kilometrejä kun noin hurjassa kunnossa etupää? Sama mieltä hieno sisusta
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: emppaz - 24.03.2020, 18:07:18
Hienolta näyttää ainakin nykykuosissa, onko paljon nähny kilometrejä kun noin hurjassa kunnossa etupää? Sama mieltä hieno sisusta

Kiitoksia! Onhan se vähän jo muuttunut lähtökohdastaan  :D
408tkm taitaa olla nyt mittarissa, kone käy siististi eikä vie oljyä juurikaan..
Bensaa kuluttaa jostain syystä huomattavasti enemmän kuin avopuolison 3.0l 960.

Ideoita otan vastaan jos jollain ois veikkauksia, käy tosi siististi ja kulkee normaalisti. Eikä pala mitään vikavaloja.. Eikä ole palanut.
 :idiot2:
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Ribbe - 24.03.2020, 18:15:17
Huh! On päässyt pelti ruostumaan  :o. Vanhemmilla saman verta ajettu -97 960 ja siinä oli ollut ihan priimat pellit kun kolarikorjaamolla vaihtoivat lokarin. Mutta nyt piti käyttää takuukorjauksella kesällä vaihdettua lokaria kun maali jo kupli. Mutta auto onkin uutena ruostesuojattu tai no -99 vuonna.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: emppaz - 24.03.2020, 19:19:59
Huh! On päässyt pelti ruostumaan  :o. Vanhemmilla saman verta ajettu -97 960 ja siinä oli ollut ihan priimat pellit kun kolarikorjaamolla vaihtoivat lokarin. Mutta nyt piti käyttää takuukorjauksella kesällä vaihdettua lokaria kun maali jo kupli. Mutta auto onkin uutena ruostesuojattu tai no -99 vuonna.

No joo, näissä on joissaan lahonnut etupäät jostain syystä todella pahasti. Kai se on sit tapauskohtainen.. Tai sitte siihen vaikuttaa ihan vaan se miten sitä autoa on pidetty.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Juhizz - 24.03.2020, 19:53:24
Ohhoh.. Ei ole tainnut pahemmin sisälokareita olla? :o
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: emppaz - 24.03.2020, 20:42:06
Ohhoh.. Ei ole tainnut pahemmin sisälokareita olla? :o

Kyl siel sisäloksut oli paikallaan, mut silti.. Akkukotelon pohjan joutui myös vaihtamaan kokonaan.


(https://img.aijaa.com/m/00784/14812756.jpg) (https://aijaa.com/Uc51Ge)
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: anssi68 - 24.03.2020, 20:54:35
Oho, aikas rapeeta ollut pelti paikka paikoin..
Onhan se hyvä, että näitäkin pelastetaan ajoon.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Lankku - 24.03.2020, 21:08:31
Joko helmamuovit on olleet irti? Kannattaa käyttää pois ja kopistella helmat läpi jos keula on tuossa kunnossa. Akkukotelo näyttää vähän pahemmalta kuin -97 960 joka oli varaosina vähän aikaa sitten. Siinä oli helmat molemmin puolin ihan paperia muovin alta, eikä koskaan ruostesuojattu.

Oikea helma yhdellä kädellä käsiteltynä, vasen oli yhtä hyvä:
(https://lankku.kuvat.fi/kuvat/muut/964%20-97%20B6254/ro2.jpg?img=medium)
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: emppaz - 24.03.2020, 21:34:43
Joko helmamuovit on olleet irti? Kannattaa käyttää pois ja kopistella helmat läpi jos keula on tuossa kunnossa. Akkukotelo näyttää vähän pahemmalta kuin -97 960 joka oli varaosina vähän aikaa sitten. Siinä oli helmat molemmin puolin ihan paperia muovin alta, eikä koskaan ruostesuojattu.

Oikea helma yhdellä kädellä käsiteltynä, vasen oli yhtä hyvä:
(https://lankku.kuvat.fi/kuvat/muut/964%20-97%20B6254/ro2.jpg?img=medium)

Juu oli ne samaan syssyyn irti, molemmat helmat tehtiin kauttaaltaan uusiksi. Hommasin samalla uudet muovihelmatkin kun olivat vähän halki..

Takakaaret on vähän kuplineet, vielä ehtis ottaa kiinni ennen isompia töitä!

Taidettiin jutella talvimiitissä Toijalassa miron kanssa samassa pöydässä aiheesta  ;D
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Lankku - 24.03.2020, 22:44:47
Jaanii tää on se auto.

Ja kyllä, musta nahka ois paljon parempi sisustaan. Todella harvassa vaan on.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: emppaz - 24.03.2020, 23:30:58
Jaanii tää on se auto.

Ja kyllä, musta nahka ois paljon parempi sisustaan. Todella harvassa vaan on.

Nojoo, varmasti on harvassa. Nimenomaan täysnahka.  ;D
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: bolinder - 25.03.2020, 12:36:33
408tkm taitaa olla nyt mittarissa, kone käy siististi eikä vie oljyä juurikaan..
Bensaa kuluttaa jostain syystä huomattavasti enemmän kuin avopuolison 3.0l 960.

Ideoita otan vastaan jos jollain ois veikkauksia, käy tosi siististi ja kulkee normaalisti. Eikä pala mitään vikavaloja.. Eikä ole palanut.
 :idiot2:

Ei o ideoita mutta meilläkin 965 vie noin 1,5 litraa enemmän kun 964,  molemmissa 3.0/1,8motro
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: emppaz - 12.04.2020, 14:53:48
Ois jakopään vaihto seuraavaksi edessä, tuli tässä pohdiskelua että laittaisi samaan syssyyn tonne ne 204hv mallin nokat jos jostain sellaiset sattuisi löytymään..

Kys. Moottoriohjaus ei oo mulle niin tuttu kun esim LH. Onks näihin olemassa jtn valmiita lastuja/ketään kuka näihin niitä tekisi. Ja kysymyksenä et onks sellaisesta tässävaiheessa mitään hyötyä??
Avarampi putkisto tehdään sit samalla..
Käyttöautona kuitenkin pysyy eikä mitään järkyttävää viritystä nyt ole luvassa.  :2funny:
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Juho_ - 12.04.2020, 15:25:57
Mikäli oon oikein tulkinnut vastauksia, myös muut E85 siirtyneet isompien suuttimien kanssa (esim. T6 eli n. 310cc/min@3bar) on huomanneet ihan kohtuullisen teholisän ja samalla ajaminen muuttunut edullisemmaksi plussakeleillä.
Ecun opitut arvot pitää nollata siinä vaiheessa eli esim. akun kenkä irti vähän pidemmäksi aikaa tai ecun liitin.

Ne alkuperäiset suuttimet loppuu hyvin äkkiä kesken.
Jos tankkaa E85, se vaan vetää laihalle reilulla kaasulla ja huomaa sen sit tehohävikkinä.

204hv nokat, E85+T6 suuttimet, paremmin virtaava putki jos haluaa kutosen ääniä kuulumaan ja putsarikotelosta lukitat tarvittaessa sen läppäsysteemin kylmälle puolelle (usein jumittanut kuumalle puolelle tai puoli väliin).

Siinäpä oikeastaan helpoimmat mitä käyttöautoon viittii tehdä.
Ite oon 2kpl 960 mk1 muuttanu E85 käyttöseks ja molemmilla autoilla selkeä tehoero kun vaihtanut E85+isommat suuttimet ja ecun nollaus samalla kertaa (muuten menee pidempään ecun oppia uudet arvot).
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: emppaz - 12.04.2020, 15:41:43
Mikäli oon oikein tulkinnut vastauksia, myös muut E85 siirtyneet isompien suuttimien kanssa (esim. T6 eli n. 310cc/min@3bar) on huomanneet ihan kohtuullisen teholisän ja samalla ajaminen muuttunut edullisemmaksi plussakeleillä.
Ecun opitut arvot pitää nollata siinä vaiheessa eli esim. akun kenkä irti vähän pidemmäksi aikaa tai ecun liitin.

Ne alkuperäiset suuttimet loppuu hyvin äkkiä kesken.
Jos tankkaa E85, se vaan vetää laihalle reilulla kaasulla ja huomaa sen sit tehohävikkinä.

204hv nokat, E85+T6 suuttimet, paremmin virtaava putki jos haluaa kutosen ääniä kuulumaan ja putsarikotelosta lukitat tarvittaessa sen läppäsysteemin kylmälle puolelle (usein jumittanut kuumalle puolelle tai puoli väliin).

Siinäpä oikeastaan helpoimmat mitä käyttöautoon viittii tehdä.
Ite oon 2kpl 960 mk1 muuttanu E85 käyttöseks ja molemmilla autoilla selkeä tehoero kun vaihtanut E85+isommat suuttimet ja ecun nollaus samalla kertaa (muuten menee pidempään ecun oppia uudet arvot).

Kiitoksia, laitetaan näitä harkintaan.  8)
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Tico - 12.04.2020, 20:50:13
Mikäli oon oikein tulkinnut vastauksia, myös muut E85 siirtyneet isompien suuttimien kanssa (esim. T6 eli n. 310cc/min@3bar) on huomanneet ihan kohtuullisen teholisän ja samalla ajaminen muuttunut edullisemmaksi plussakeleillä.
Ecun opitut arvot pitää nollata siinä vaiheessa eli esim. akun kenkä irti vähän pidemmäksi aikaa tai ecun liitin.

Näin uudessa on jo M4.4. Sitä ei voi muuttaa pelkillä sumuilla E85:lle. Kylmäkäynnistys ja muut parametrit adaptoituvat ajossa vastaamaan alkuperäisiä sumuja. Voi heivata vaikka 1100cc sumut ja 4-5 kylmästarttia ja käy juuri sitä AFR:ää mitä orkkiskartta haluaa. Minkäänlaista teholisää ei myöskään ole tarjolla.

Päiväkirjan pitäjälle: hieno prokkis. Vannoutuneena kunkkumalliharrastajana lämmittää sydäntä nähdä välillä muutakin kuin katalysaattorin takia purkuun mennyt 960. Multa löytyy vehkeet leipoa millaiset kartat tahansa, jos tarve - vaikka isolle turbolle :)
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Slerbahuuli - 12.04.2020, 21:05:29
Näin uudessa on jo M4.4. Sitä ei voi muuttaa pelkillä sumuilla E85:lle. Kylmäkäynnistys ja muut parametrit adaptoituvat ajossa vastaamaan alkuperäisiä sumuja. Voi heivata vaikka 1100cc sumut ja 4-5 kylmästarttia ja käy juuri sitä AFR:ää mitä orkkiskartta haluaa. Minkäänlaista teholisää ei myöskään ole tarjolla.
Oma 850 oli ainakin Vol-FCR mukaan Motronic 4.4 ja tuli sillä jotain 6-7tkm ajettua wiinalla käyttäen turbon sumuja- ei mitään muuta. En tiedä miten 960/X90 vastaava eroaa.

Onpas tosiaan syöny rotta pellit... Säilytettiinkö näitä uutena aina lämpimässä tallissa ja siksi mätii? Vaikuttas nyt useamman auton otannalla 960/X90 mätivän enemmän kuin perusmallin 940:t....
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Juho_ - 12.04.2020, 21:06:05
Sopivasti isompien suuttimien idea on siinä, että korjausarvot riittää tuolla vanhemmalla motikallakin.
Eli ymmärsinkö oikein että M4.4 ei jää max. korjausarvo johonkin 15-20%?

Parashan se on jos saa tehtyä kartat uusiks. M4.4 kun löytyy jo valmis xdf tunerpro käyttöä varten mikäli oikein muistan.

Edit. teholisästä; olis pitäny tarkastaa ennakot bensalla ajon jälkeen (nollattu ecu) vs. e85 ja nollattu ecu tuon m1.8 kanssa. Sellainen ajatus vaan joskus tuli, että bensalla tiputtelis ennakoita jonkin olemattoman nakutuksen vuoksi tms.
Kai se vaan on sit nopeusmittari alkanu heittämään niin paljon, minkä takia luuli auton liikkuvan selkeästi ripeämmin E85+isommat suuttimet (= ei vedä laihalle).
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Huikkoster - 12.04.2020, 21:18:28
Näin uudessa on jo M4.4. Sitä ei voi muuttaa pelkillä sumuilla E85:lle. Kylmäkäynnistys ja muut parametrit adaptoituvat ajossa vastaamaan alkuperäisiä sumuja. Voi heivata vaikka 1100cc sumut ja 4-5 kylmästarttia ja käy juuri sitä AFR:ää mitä orkkiskartta haluaa. Minkäänlaista teholisää ei myöskään ole tarjolla.

Päiväkirjan pitäjälle: hieno prokkis. Vannoutuneena kunkkumalliharrastajana lämmittää sydäntä nähdä välillä muutakin kuin katalysaattorin takia purkuun mennyt 960. Multa löytyy vehkeet leipoa millaiset kartat tahansa, jos tarve - vaikka isolle turbolle :)
Mistä se motikka tietää muuttaa alkuperäiset lukemat jos on laitettu isommat suuttimet, e85 tankkiin ja lambda = 1 ???
Siihenhän tuo isompien suuttimien käyttö perustuu että saadaan etanolilla seos säätöalueelle. Ja samaa tekee eflexfuel purkit mutta ne huijaavat suuttimien signaalia.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: bolinder - 13.04.2020, 10:16:33
Itse olen vaan asentanu T6 suuttimet paikalle, kerran on yleensä joutunu lambdan kuitata pois ei muuta nämä vanhalla 1.8 ohjauksella. Tästä pitäis tulla vielä taloudellisempi halutessa, ainakin yhteen 960 -97 samalla muunnoksella omistaja pääsee kuulema maantiella 10l lukemiin viinalla
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Dave - 18.04.2020, 10:04:33
On kyllä kieltämättä reilummin päässyt ruoste kiusaamaan, yllättävää. Mukava seurata kuntoon laittamista :)


(https://i.ibb.co/V2Fw2nb/19221694-1433069500065754-2329162493462512427-o.jpg) (https://ibb.co/V2Fw2nb)

Itsellä kanssa tuo puolipuu ratti, ,tykkään nahkaista enemmän. Saisi olla vaikka kokonaan puuta, se on hieno!
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Ribbe - 20.04.2020, 13:48:40
On kyllä kieltämättä reilummin päässyt ruoste kiusaamaan, yllättävää. Mukava seurata kuntoon laittamista :)


(https://i.ibb.co/V2Fw2nb/19221694-1433069500065754-2329162493462512427-o.jpg) (https://ibb.co/V2Fw2nb)

Itsellä kanssa tuo puolipuu ratti, ,tykkään nahkaista enemmän. Saisi olla vaikka kokonaan puuta, se on hieno!
Heti pistää silmään tuo Volvo teksti ja että soitin on väärän sävyinen kun etuvedosta otettu. Se puuratti siinä mielessä huono koska ei matchaa mihinkään puukoristukseen muussa sisustassa.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Dave - 20.04.2020, 19:43:14
Heti pistää silmään tuo Volvo teksti ja että soitin on väärän sävyinen kun etuvedosta otettu. Se puuratti siinä mielessä huono koska ei matchaa mihinkään puukoristukseen muussa sisustassa.

Haha... Saakin olla näkyvillä! Soitin on alkuperäinen kuitenkin ja väri ok, koska harmaata löytyy muutenkin sisustusta. Oli kova työ löytää toimiva ja siisti, tarvikkeen heitin pellolle.

Sielläkin ysi kovassa ajossa kevään kunniaksi?
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Ribbe - 21.04.2020, 07:41:43
Haha... Saakin olla näkyvillä! Soitin on alkuperäinen kuitenkin ja väri ok, koska harmaata löytyy muutenkin sisustusta. Oli kova työ löytää toimiva ja siisti, tarvikkeen heitin pellolle.

Sielläkin ysi kovassa ajossa kevään kunniaksi?
Ei ole alkuperäinen soitin sinun autoon. Tuo on alkuperäinen etuvedon soitin.

Jos minun vanhempien autoa tarkoitat niin ei vaikuta kevät ajoihin mitenkään.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: emppaz - 21.04.2020, 12:32:03
Otin piruuttani tästä mun auton soittimesta kuvan, tää on ainakin 100% alkuperäinen ja ollut tehtaalta tullessaan tässä kiinni.

(https://img.aijaa.com/m/00794/14827045.jpg) (https://aijaa.com/K3R2f4)

Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Slerbahuuli - 21.04.2020, 12:38:22
Otin piruuttani tästä mun auton soittimesta kuvan, tää on ainakin 100% alkuperäinen ja ollut tehtaalta tullessaan tässä kiinni.

(https://img.aijaa.com/m/00794/14827045.jpg) (https://aijaa.com/K3R2f4)
Yhdessä loppupää äääs-90 3.0 porvarikulkineessa oli tommonen. Executive royalissa oli joku prameampi, kun oli kauko-ohjaus ja kaikki.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: emppaz - 21.04.2020, 12:53:52
Yhdessä loppupää äääs-90 3.0 porvarikulkineessa oli tommonen. Executive royalissa oli joku prameampi, kun oli kauko-ohjaus ja kaikki.

Juujuu! Yhessä autopurkaamon hyllyssä olis tällänen ilman hintalappua, kannattaiskohan pelastaa se sieltä ja kysyä hintaa  :idiot2:
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Ribbe - 21.04.2020, 13:50:20
Otin piruuttani tästä mun auton soittimesta kuvan, tää on ainakin 100% alkuperäinen ja ollut tehtaalta tullessaan tässä kiinni.

(https://img.aijaa.com/m/00794/14827045.jpg) (https://aijaa.com/K3R2f4)
Joo tuo on, mutta daven autossa näyttäisi kuvan perusteella olevan tumman harmaa. Se ei näihin kuuluisi.

Yhdessä loppupää äääs-90 3.0 porvarikulkineessa oli tommonen. Executive royalissa oli joku prameampi, kun oli kauko-ohjaus ja kaikki.
Tuohon kuvan soittimeenkin saanut kaukosäätimen. Kasetin eject nappulan vieressä on vastaanotin kakelle.

Näihin myös saanut sitä penkin alla olevaa vahvaria.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Slerbahuuli - 21.04.2020, 13:54:04
Juujuu! Yhessä autopurkaamon hyllyssä olis tällänen ilman hintalappua, kannattaiskohan pelastaa se sieltä ja kysyä hintaa  :idiot2:
Kysy pois mutta hinnat voi olla aika hirveitä.

Taannoin kysyin yhteen saapasmaan tuotteeseen rammaria samanlaisesta, joka oli 3-4 vuotta seissyt tuulilasi sisässä siinä pihalla. Mankka käy kolmeen automalliin joita on yhteensä suomen liikenteessä varmaan alle tuhat.
80€ muistaakseni halusi. Jäi ostamatta.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: R70AWD - 21.04.2020, 14:02:20
Onko sillä nyt niin väliä onko mankka ollut alunperin 900/90 series vain 800/x70 sarjalaisessa jos se kerta toimii ? Silti se on alkuperäsemmän näkönen kun joku watun nykyaikanen "ufo-avaruus-mankka" ::)
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Dave - 22.04.2020, 10:07:13
Onko sillä nyt niin väliä onko mankka ollut alunperin 900/90 series vain 800/x70 sarjalaisessa jos se kerta toimii ? Silti se on alkuperäsemmän näkönen kun joku watun nykyaikanen "ufo-avaruus-mankka" ::)

Niin. Ei tule minun ysikymppiin tarvikesoitinta koskaan. Väriä lukuunottamatta täysin ajanmukainen ja alkuperäinen. Ribbe stressaa vaan...

Osassa lukee kultaisella kaunolla premium sound system. Se olisi hieno. Juuri sellaisia mukavia pieniä yksityiskohtia.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: Taavi.H - 22.04.2020, 11:50:52
Nyt voidaankin todeta, että muiden kuin aloittajan auton soitinten harmaan sävystä on keskusteltu tässä ketjussa riittävästi. :)

Keskustelua x90 RWD -autojen orggismankan viidestäkymmenestä eri harmaan sävystä voidaan jatkaa tarvittaessa jossain muualla.
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: emppaz - 02.05.2020, 01:44:55
Oli nätti ilma niin täytyihän se muutama kuva ottaa. Harmin kun järkkäri jäi kotiin..  :o

(https://img.aijaa.com/m/00818/14831490.jpg) (https://aijaa.com/cPBF15)

(https://img.aijaa.com/m/00325/14831492.jpg) (https://aijaa.com/KNMOcB)
Otsikko: Vs: Volvo v90 1997 RWD
Kirjoitti: wurth - 02.05.2020, 11:40:40
Mahtava auto  :)