Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: jen - 07.05.2020, 13:54:43
-
tämmönen mihin oli laitettu joku korvauskaasari ja imusarja,nyt palautettu alkuperäiseksi,letkujen kanssa ongelmia,eli mikä toi peltipurkki on ja mikä sen tehtävä on?lähinnä kiinnostas tietää mihin siitä pitäs letkut vetää?se napsahtaa aina kun ilmastoinnin kompura käynnistyy,tämä siis tossa rintapellissä aika keskellä
(https://i.ibb.co/Y0xdqZK/IMG-20200507-110037.jpg) (https://ibb.co/Y0xdqZK)
(https://i.ibb.co/bWF9fXr/IMG-20200507-110053-1.jpg) (https://ibb.co/bWF9fXr)
tässä nyt suurin ongelma että vaikka säätää tyhjäkäynnin isolle niin meinaa ja sammuileekin vaihdepäällä paikallaan stondatessa.
-
Solenoidi päästää lisää ilmaa koneeseen jolla kompensoidaan kompressorin aiheuttama lisäkuorma. Toinen letku ennen kaasuläppää ja toinen läpän jälkeen, eli tässä tapauksessa toinen ennen kaasaria ja toinen imusarjaan.
-
https://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=234674&ukey_product=1205674 (https://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=234674&ukey_product=1205674)
Vähä on huonoja kuvia mutta on ees jotaki
-
Solenoidi päästää lisää ilmaa koneeseen jolla kompensoidaan kompressorin aiheuttama lisäkuorma. Toinen letku ennen kaasuläppää ja toinen läpän jälkeen, eli tässä tapauksessa toinen ennen kaasaria ja toinen imusarjaan.
kiitos paljon!