Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: sp69 - 08.05.2020, 22:08:17
-
eli moottori tyyppi B 5254 T tai B 5244 T ei tietoa motonetin haulla anto nuo kun löi rektiedot, mikähän mahtaa olla ahtopaine? turbo ei juuri ilmoittele olemassa olollaan ja muutenkin auto aika vedoton verrattuna toiseen kulkineesen missä b5244t3 ja hevosvoimat pitäs olla suht samat ::)
-
eli moottori tyyppi B 5254 T tai B 5244 T ei tietoa motonetin haulla anto nuo kun löi rektiedot, mikähän mahtaa olla ahtopaine? turbo ei juuri ilmoittele olemassa olollaan ja muutenkin auto aika vedoton verrattuna toiseen kulkineesen missä b5244t3 ja hevosvoimat pitäs olla suht samat ::)
Moro.
Ahtopaineista en tiedä, mutta sulla on varmaan autossasi hukkaportinkellon tanko löystynyt ja näin ollen ei enää ahda juuri ollenkaan.
Tullut monessa 850 T5 vastaan sama vika...
-
okei se oli tarkotus huomenna tarkistaa ilmalla liikkuuko edes ;D
-
okei se oli tarkotus huomenna tarkistaa ilmalla liikkuuko edes ;D
No, liikkuiko tanko?
-
juu tanko liikkui hyvin ja vikakoodien poistolla autoon tuli sen verran eloa että 7v seisomisen jälkeen tehty testi lenkki oli liikaa, moottori naputtaa. luultavasti kiertokangen laakerit meni vaikka öljytkin vaihdettiin kahteen kertaan---nyt myynnissä seuraaalle korjaus taitoiselle.
-
juu tanko liikkui hyvin ja vikakoodien poistolla autoon tuli sen verran eloa että 7v seisomisen jälkeen tehty testi lenkki oli liikaa, moottori naputtaa. luultavasti kiertokangen laakerit meni vaikka öljytkin vaihdettiin kahteen kertaan---nyt myynnissä seuraaalle korjaus taitoiselle.
No, perhana, kävi sitten heikosti sille biilille..