Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) => Aiheen aloitti: Tukezi - 18.05.2020, 21:59:57

Otsikko: Volvo s40 2005 2.0D
Kirjoitti: Tukezi - 18.05.2020, 21:59:57
Terve!

Rupeaa itsellä vähän ideat loppumaan kesken.
Ongelmana on siis että kytkin luistaa.

Elikkäs, olen vaihtanut autooni massapyörän,kytkinpaketin + painelaakeri ja pääsylinterin ja luistaa vaan edelleen.
onko kellään mitään tietoa mistä voisi johtua.

Massapyörä on LUK 415031810 , kytkinpaketti on SACHS 3000970003 , painelaakeri Valeo 804573 .

Kaikki apu olisi hyödyllistä.
T.epätoivoinen
Otsikko: Vs: Volvo s40 2005 2.0D
Kirjoitti: M141 - 19.05.2020, 21:08:28
-paljonko luistaa, pääseekö edes liikkeelle vai runtua annettaessa?
-poljintuntuma?
-vaihdettiinko kampuran stefa tai oliko entinen vuotanut. Vuotaako nyt?
-verrattiinko uusia osia entisiin? Osien paksuudet ja paineasetelman jousipaine näppituntumalta kasatessa
-kerääkö painetta työsylkälle? Tätä vois kokeilla avaamalla ilmaruuvia

Jännä tapaus kyllä, jos kaikki vaihdettu luiston takia ja luisto jatkuu. Joko öljy pilannu levyn, kytkin kantaa tai paineasetelmassa jotain.