Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Volvo4321 - 22.06.2020, 20:12:34

Otsikko: M56 kytkimen työsylinteri
Kirjoitti: Volvo4321 - 22.06.2020, 20:12:34
Saako M56 laatikon kytkinkoppia vaihdettua päittäin jos toisessa on kytkimen työsylinteri sisäpuolella ja toisessa ulkopuolella?
Otsikko: Vs: M56 kytkimen työsylinteri
Kirjoitti: Lankku - 23.06.2020, 00:17:05
Siinähän ei vaihdu pelkkä kytkinkoppa, vaan koko kuoren toinen puolikas. Sisukset on normaalisti koneistettu sen verran tarkkaan keskenään, että kuorenpuolikkaita voi vaihtaa ristiin. Mutta tietämättä paha sanoa, onko ollut mitään muutoksia sisuksissa.
Otsikko: Vs: M56 kytkimen työsylinteri
Kirjoitti: Volvo4321 - 23.06.2020, 04:18:22
Siinähän ei vaihdu pelkkä kytkinkoppa, vaan koko kuoren toinen puolikas. Sisukset on normaalisti koneistettu sen verran tarkkaan keskenään, että kuorenpuolikkaita voi vaihtaa ristiin. Mutta tietämättä paha sanoa, onko ollut mitään muutoksia sisuksissa.
Oma V70 on -98 vuoden ja siihen olisi laatikko tiedossa -97 vuoden V70:sta mutta ongelmana on nyt vain toi työsylinteri kun omassa se on ainaki sisäpuolel