Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: Timpaxi - 15.07.2020, 22:07:50
-
Eli -13 V60 pitäs vaihtaa levyt ja palat taakse, kai vielä samanlainen homma mikä oli XC60 -10.? Eli sähköinen käsijarru joten moottori irti ja torxilla pyörittää perille, mäntä taakse jne?
-
Tismalleen sama juttu. Jos on joku vaikka halpois testeri, millä saa käsijarrun ajettua huoltoasentoon, niin nopeuttaa paljon vaihtoa.
-
Ai 9V patterilla? Mites ne johdot kytkettiinkään? Poltan pian koko moottorin. ???
-
Ei se hajoa. Kokeilemalla selviää että kumminpäin pitää johtojen olla ja lopettaa kun ääni muuttuu raskaaksi. Sillein se autokin käyttää käsijarrua mutta 12-14v jännitteellä.
-
Kannattaako noihin paloihin edes laittaa mitään kuparitahnaa, alkaako se vaan jumittaa ajan kans..
-
Kannattaako noihin paloihin edes laittaa mitään kuparitahnaa, alkaako se vaan jumittaa ajan kans..
En ole koskaan laittanut eikä ole paloja vaihtaessa koskaan näkynyt edellisenkään vaihtajan jäljiltä. Tuskin se siellä kovin kauaa pysyisikään.