Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: v4001 - 28.07.2020, 18:49:30
-
Kytkin alkoi luistaa (kovaa kiihdyttäessä kierrokset nousee mutta auto ei kiihdy). On aikamoinen savotta varsinkin etuveto autossa, mutta ajattelin ruveta... Tartteeko jotain erikoistyökaluja? 1.8 vapari ja manuaali.
-
Normi korjaamon työkaluilla pärjäsi ainakin 2.0T..
Laatikkoöljyä tarviaa kun sitä valuu ulos vetarien poistossa ja samalla uusii helposti vetarien stefatkin..
Painelaakeri yleensä ei kuulu näissä kytkinsarjaan niin varmista että joko on sarjassa tai otat erikseen.
Lisäksi näissä kun on muovinen työsylinteri niin se kannattaa uusia letkuineen samalla ettei tarvia taas koko hommaa uudelleen purkaa kun letku tai sylkkä vanhuuttaan antautuu.