Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: allwinner - 13.08.2020, 08:27:10
-
Tälläinen tuli mieleen saako tälle booriholkille ujutettua rasvaa ulkopuolelta.Ruostuminen kuulemma tämän ongelma
-
Tälläinen tuli mieleen saako tälle booriholkille ujutettua rasvaa ulkopuolelta.Ruostuminen kuulemma tämän ongelma
Ei pysty rasvaamaan ulkopuolelta.
-
Ei kai tuo booriholkki ole ollut näissä enää samalla tavalla ongelma kuten vanhemmissa oli
-
Ei kai tuo booriholkki ole ollut näissä enää samalla tavalla ongelma kuten vanhemmissa oli
Onko rakenteeseen tullut jokin merkittävä muutos?
-
Onko rakenteeseen tullut jokin merkittävä muutos?
Ei vaikuta kuluvan läheskään samalla tavalla kuin vanhemmissa. Arviolta kestoikä ainakin tuplat. Yhtään holkkia tai jakolaatikkoa ei ole tarvinnut vielä vaihtaa ja on käynyt useita 400tkm ajettujakin.
-
Ei vaikuta kuluvan läheskään samalla tavalla kuin vanhemmissa. Arviolta kestoikä ainakin tuplat. Yhtään holkkia tai jakolaatikkoa ei ole tarvinnut vielä vaihtaa ja on käynyt useita 400tkm ajettujakin.
Hyvä tietää seuraavaa käyttöautoa valitessa. :)
-
missä menee "uuden" ja "vanhan" raja? tallissa työn alla -08 s80nen ,
aika projekti kyseisessä autossa,
-
missä menee "uuden" ja "vanhan" raja? tallissa työn alla -08 s80nen ,
aika projekti kyseisessä autossa,
Vastustaako jokin? Ilman autonosturia on varmasti tekemisen makua, nosturilla ensikertalaisena meni pari tuntia että kulmavaihde oli lattialla.
-
missä menee "uuden" ja "vanhan" raja? tallissa työn alla -08 s80nen ,
aika projekti kyseisessä autossa,
Uuden ja vanhan raja menee siinä että kuuluuko tänne osioon vai ei.
-
Uuden ja vanhan raja menee siinä että kuuluuko tänne osioon vai ei.
Ok,, luulin että tämän mallisarjan aikana olisi tapahtunut jotain vahvistusta, "vanha " lienee se malli mikä purkenee sillälailla vinosti, 45" kulmassa,
-
Vastustaako jokin? Ilman autonosturia on varmasti tekemisen makua, nosturilla ensikertalaisena meni pari tuntia että kulmavaihde oli lattialla.
ei varsinaisesti vastusta , aika työläs kuitenkin on.
V8 mallissa pitää purkaa takimmainen pakosarja edestä,, se ei onnistu ilman etukelkan irroitusta,
eli tukivarret,,hammastanko,,vakaaja,,pakoputki taka-akselille asti, akkukoteko yms.
moottori on ripustettava yläkautta roikkumaan konehuoneeseen,
no nyt on helppo samalla vaihtaa myös laturi ja kaikki koneen tukikumit.
-
Uuden ja vanhan raja menee siinä että kuuluuko tänne osioon vai ei.
Ota rennommin :hg:
-
Ota rennommin :hg:
Siis häh? Jos kysytään mikä on uusi missä ei ole enää ongelmia booriholkin kanssa niin vastaan että uusi tässä tilanteessa tarkoittaa tämän osion autoja. Olisi voinut myös laittaa että P2 alustaisissa on booriholkissa ongelmia, P3:ssa ei.
-
Siis häh? Jos kysytään mikä on uusi missä ei ole enää ongelmia booriholkin kanssa niin vastaan että uusi tässä tilanteessa tarkoittaa tämän osion autoja. Olisi voinut myös laittaa että P2 alustaisissa on booriholkissa ongelmia, P3:ssa ei.
Kyllä. Vähän huumorillakin heitin, tarvitse aina olla pätemässä :) https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=119270.0 Käy vaikka tuonne kirjoittelemassa, varmasti löytyy omakohtaista tietoa, kokemuksia ja muistoja.
-
Kyllä. Vähän huumorillakin heitin, tarvitse aina olla pätemässä :) https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=119270.0 Käy vaikka tuonne kirjoittelemassa, varmasti löytyy omakohtaista tietoa, kokemuksia ja muistoja.
Ei ollut Diesel minulla.
-
ei varsinaisesti vastusta , aika työläs kuitenkin on.
V8 mallissa pitää purkaa takimmainen pakosarja edestä,, se ei onnistu ilman etukelkan irroitusta,
eli tukivarret,,hammastanko,,vakaaja,,pakoputki taka-akselille asti, akkukoteko yms.
moottori on ripustettava yläkautta roikkumaan konehuoneeseen,
no nyt on helppo samalla vaihtaa myös laturi ja kaikki koneen tukikumit.
Ok, ei selvinnyt ensimmäisestä viestistä että on V8 työn alla. :)