Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Volovoja02 - 18.08.2020, 22:47:39
-
Mistä kannattaisi tilata T5 2.3 -01 koneesee kiertokangen laakerit ja mitä pitää ottaa huomioon??
-
Ensin kannattaa selvittää, että on vanhat standardit, eli onko vielä kampiakselia hiottu. Muutaman kympin ne maksaa vaikka varaosaliikkeestä. Jos ne kolkuttelee, niin kyllä siellä on jo runkolaakeritkin finaalissa, eli kaikki uusiksi alakertaan.
-
Yhden kiertokangen alapää vain jostain syystä väljistynyt(valmistusvirhe?) 290tkm ajettu. Alkuperäiset laakerit on vielä paikallaan eikä konetta käytetty muitten toimesta auki. 200€ sarja kaikkiin kiertokankiin. Kannattaisko vaihtaa kaikki samalla kun on auki vai yksi viallinen
-
Melko kallis sarja. Onko sinisen hinta ? Kyllä vaihtaisin silti kaikki, koska sama homma voi tulla eteen kohta kuitenkin ja kun on alakerta auki, niin on nopea homma. Voitele stp:llä tai öljyllä pinnat ennen kasausta. Onko öljynpaineet ok ?
-
Siniseltä en oo vielä kysynyt mutta siinä 200 kieppeillä ollut kun kysellyt sieltä täältä. En kattonut paljon todellisuudessa mutta öljyvalo sammuu kun käynnistää.