Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: -late - 07.10.2020, 14:00:45
-
miten kannattaisi säädättää pyöränkulmat reilusti madalletussa 240:ssä? Ongelmana se, että kun säädetty tehtaan arvoihin, niin eturenkaan camper näyttää olevan positiivisen puolella :idiot2: Iskarin yläpäästä kun säätää camperin maksimiin (sen mitä BC racing antaa periksi) niin ei kulje suoraan, mutta on kyllä hyvä laskea mutkiin. Varmaan joku kompromissi, mutta jos porukalla olisi kokemusta, niin ei tarvitsisi hakea yrityksen ja erehdyksen kautta.
-
Aste negatiivista camberia ja auraus säätöalueen keskellä tuntui toimivan hyvin englantilaisessa. Ja toimii edelleen kun käänsin vähän lisää camberia ja pidin aurauksen samassa. Myös Kaplhenken quicksteer roll correction palikoilla oli iso vaikutus eli korjasi tukivarren ja raidetangonpään asentoa.
-
Asiallinen vasteaika, ei tarttennu kauaa odotella vastausta :) Miulla on myös Kaplhenken palikat. Jospa oikaisisi camperin asteen verran pakkaselle ja koittaisi sillä :-*
-
Lainaan aihetta, 240, 10 v vaihdettu eteen etutukivarsia myöden, käytetty silloin alkup vastaavaa osaa, silloin jo suuntauksessa ihmeteltiin camperin säätöä, koska on aivan tapissaan, eli säätö tapissaan moottoriin päin, nyt tein kaikkien nivelten vaihdon uudestaan ja taas sitä ihmeteltiin suuntauksessa. Mikähän silloin 10v sitten meni pieleen, että camperi täytyy olla tapissaan ja saisi vielä enemmän säätyä, koska ei riitä, juu ja alkup, alusta ei madallettu. Onko jossain vielä säätövaraa?
Ei oo kolari auto tms, ainut että on glt versio. Vaikuttaako esim etttä alap nivelet olis väärin päin? Ehdotuksia?
-
Millaiset arvot on nyt?
-
Vasen: 00.64 ja oikea: 00.83