Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Larppa - 20.10.2020, 23:28:09
-
Vaihdoin tossa 940 takapyöränlaakereita ja heräs tossa semmonen ongelma liittyen laakerin päälle tulevaan holkkiin ja sen merkitykseen. Purkuvaiheessa se piti vingulla halkasta ja hakata pois ja uus meni paikalleen iha vaan sormin painamalla. Eli onko siinä valmistus virhe vai annanko vaan olla noin?
-
Kyllähän se nimenomaan krymppiholkki kuuluisi olla, eli pitää olla tiukka. Muutoinhan laakerin sisäkooli on ainoa joka estää vetoakselin ulos tulemisen vaikka se laippa olisi kuinka pultattuna kiinni
-
Kyllähän se nimenomaan krymppiholkki kuuluisi olla, eli pitää olla tiukka. Muutoinhan laakerin sisäkooli on ainoa joka estää vetoakselin ulos tulemisen vaikka se laippa olisi kuinka pultattuna kiinni
Joo tätä määkin vähän mietin et se vetarihan on vaan krympätty laakeriin ja sit pitäs olla varmaan tohon holkkiin. Täytyy koittaa valittaa biltteemaan vaikka ostin noi kuukaus sitten että tuskin enää valitus auttaa. Sillee vaa jännä et laakeri meni iha normaalisti paikoilleen vasaralla ja putkella hakkaamalla...
-
Joskus on tietysti tehty niinkin että muutamalla heftillä lukittu tuo krymppirengas laakeria vasten vetoakseliin