Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: Pitkänen - 04.11.2020, 19:31:22
-
Moro!
Onko b200et moottoriin mahdollista asentaa m47 laatikkoa? Tuossa moottorissa on nuo asentotunnistimet ja m47 laatikossa ei taida olla niille omaa paikkaa joten voiko laatikkoa muokata sopivaksi vai pitääkö suoraan tyytyä m46 lootaan jossa on niille oma lovi.
Mieluiten toki pitäisi tuon m47 laatikon mutta jos ei ole mahdollista niin sitten pitäneen ostaa m46 :(
Samoten olisin tuon B200et moottorin asentamassa 240 niin tuossahan on virranjakaja kannen päässä joten menee ilmeisesti leikkuu hommiksi jotta saisi sen mahtumaan tonne 240 konehuoneeseen vai onko kellään tähän mitään järkevää ideaa.
-
Kytkinkoppaan saa kolon kun puhkaisee paikan sille. Kopan reunassa on valmiiksi ohennettu paikka anturinjalkaa varten. Kytkinkoppa ei myöskään ole laatikosta kiinni, ne voi vaihtaa ristiin.
Vähiten leikkaamista jakajan osalta tarvitsee jos käyttää 240 lohkojakajaa esim. LH 2.4 koneesta. Sen kaveriksi vaihdettava apuakseli vaikka vanhasta koneesta ja poistettava tulppa jakajanreiästä.
-
Aikasempi kone ollu b200e niin passaisko siitä tuo lohko jakaja? Vai häätyykö ettiä tuo sun mainittema jakaja jostain.
Taaaikka vaihtoehtosesti vaan näyttää pellille rälläkkää ;D
-
B200E jakajaa ei kannata käyttää tuohon hommaan, siinä on Hall-anturi sisällä ja se on sytkäpäätteineen ja johtoineen käypää kauppatavaraa. 240 LH2.4 eli 90-> sähköruiskullisen jakaja on vastaava kuin 200ET koneessa kannen takapäässä.
-
Mitäköhän kustantaa tuommonen lh2.4 virranjakaja apuakseleineen
-
Joitain kymppejä. Ei todellakaan kannata alkaa tulipeltiä rälläköimään mokoman takia...
-
Nonni täältä löytyki jo virranjakaja ja apuakseli! Nyt vaan ootteleen että mh tuopi paketin perille ja sit asennus hommiin. Eiköhän tua tekniikka piakkoin olis sit nokilla. Sitten enään loput miljoona hommaa valmiiks nii eiköhä tää joskus ole tien päällä ;D