Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Ollikuhta - 20.11.2020, 16:35:53

Otsikko: -98 bifuel konehuone-ongelmaa...
Kirjoitti: Ollikuhta - 20.11.2020, 16:35:53
Tuommonen 1-koppanen bifueli mysteeriä päällä.
Lähtee kylmänä käyntiin moitteetta. Tyhjäkäynti hiukan alle 1000. Lämpösenä joutuu usein sahaamaan pidempään, että herää. -tyhjäkäynti n.1200.
Liitin irti tyhjäkäyntimokkulasta ei vaikuta yhtään mihinkään.
Ei myöskään imuilmaputkessa olevan anturin irroitus.
Tulpat, pyörijä vj kansi bensasuodatin uutta.
Päästölappua ei kannata lähtee hakemaan yli tonnin tyhjäkäynnillä. Mikä neuvoksi?
Otsikko: Vs: -98 bifuel konehuone-ongelmaa...
Kirjoitti: Kankikari - 20.11.2020, 16:47:22
Onko imusarjan päässä oleva alipaineletku paikoillaan tai onko se letku ehjä? Tai sitten on huohottimen putki poikki siellä imusarjan takana eli kannen ja imusarjan välissä.

Ne on kivasti suunniteltu.
Otsikko: Vs: -98 bifuel konehuone-ongelmaa...
Kirjoitti: Kankikari - 04.12.2020, 22:04:06
Löytykö ratkasu
Otsikko: Vs: -98 bifuel konehuone-ongelmaa...
Kirjoitti: Ollikuhta - 08.12.2020, 12:05:29
Letkut vaikuttais ehjiltä...
Ei oo vielä ratkaisua...